Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
Od Wrela:
Let me know what you think: The updated IR Smoke creates a smoke screen for a short duration (8 to 12 seconds,) provides lock-on immunity to you and allies near you, and also clears doritos/gives you minimap stealth on use. (You can still be spotted manually, but if you end up turning a corner and activate the ability, you'll disappear from the radar and potentially be able to make an escape.)
The intent was to give IR Smoke some more teamplay oriented benefit, and enable some situational trickery. Again though, this isn't on Test yet. So we can either revert the particle effect, or update the ability and push it Live.
Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
Ostatnio podczas streamu Wrel zapowiedział coś nowego: Jeżeli w grze będzie za mało osób, zamykane będą 3 kontynenty, zamiast 2. Ma to działać bardzo prosto:
- Powyżej 600 graczy na serwerze - 2 zamknięte kontynenty
- Poniżej 600 graczy na serwerze - 3 zamknięte kontynenty
Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
Podsumowanie Streamu Wrela z 26.08.
1. Bronie ES wyjdą później niż kolejny Update. Mamy za to nowe bronie nie tylko na sudnki, ale także dla piechoty, w tym właśnie ES. Według słów Wrela, będzie to po kilka broni na frakcję (zgaduję - 1 na każdy typ postaci).
2. Być może będzie zmiana dla Libków w nadchodzącym Update'cie.
3. Ściany w bazach nie będą już nieśmiertelne, więc pralka rozwali je w 5 sekund.
4. Za prawdziwe pieniądze ludzie kupują częściej Archery niż Commisionery
Liczba postów: 238
Liczba wątków: 14
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
7
(28-08-2017, 08:26)Uziriel2796 napisał(a): 1. Bronie ES wyjdą później niż kolejny Update. Mamy za to nowe bronie nie tylko na sudnki, ale także dla piechoty, w tym właśnie ES. Według słów Wrela, będzie to po kilka broni na frakcję (zgaduję - 1 na każdy typ postaci).
2. Być może będzie zmiana dla Libków w nadchodzącym Update'cie.
3. Ściany w bazach nie będą już nieśmiertelne, więc pralka rozwali je w 5 sekund.
1. Masz więcej informacji na ten temat?
2. Pewnie ten nerf Daltona co zapowiadali wcześniej :/
3. Niezniszczalne mury były okropne, ale Prowlery niszczące całe bazy w minutę były jeszcze gorsze. Mam nadzieję, że jednocześnie ściany dostaną buffa przeciwko czołgom.
(28-08-2017, 08:26)Uziriel2796 napisał(a): 4. Za prawdziwe pieniądze ludzie kupują częściej Archery niż Commisionery
Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
2. - Zmiany już są. Ma zmniejszoną odporność na pociski oraz zmniejszone obrażenia, które zadaje.
3. - Ściany będą po prostu słabe. Osoby budujące są nieco zdegustowane, no ale co zrobisz, skoro Wrel twierdzi, że bazy są zbyt mocne (choć pękają od 2 infików na stalkerze.
Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
Stream Devsów - 27.09.17
1. Podsumowanie testów nowego alertu
2. Alerty będą trwać tylko pół godziny, więc jest całkiem prawdopodobne, że frakcja wywołująca otrzymała dużo większe szanse na zwycięstwo.
3. Paul się przefarbował na fioletowo. Smuteczek.
4. Wyjaśniono zagadkę przewracających się czołgów. Okazało się, że czasami wieżyczka się dubluje, co prowadzi przy obrocie wieżyczką do przewrotu
5. Faction Specific Implants - czyli implanty, które działają tylko na wybranej frakcji! I tak
VS:
- Accurize - zabójstwo zmniejsza rozrzut dla ciebie i twoich ludzi ze składu w pobliżu. Na 5 poziomie implant ma 2% szans na wywołanie efektu, gdy otrzymasz doświadczenie.
TR:
- Firestorm - zabójstwo sprawia, że ty i twoi ludzie ze składu nie tracicie amunicji przez określony czas. Na 5 poziomie implant ma 2% szans na wywołanie efektu, gdy otrzymasz doświadczenie. Dakka Dakka.
NC:
- Fortify - zabójstwo sprawia, że ty i twoi ludzie ze składu macie zwiększoną odporność frontalną o określony procent. Na 5 poziomie implant ma 2% szans na wywołanie efektu, gdy otrzymasz doświadczenie. Implant nie stackuje się z Safeguardem.
Implanty na każdą frakcję:
- Assassin - zabójstwo wroga sprawia, że znikają z ciebie markery celu. Na 5 poziomie automatycznie nadajesz marker wrogowi, który otrzymał od ciebie obrażenia.
7. Zmiany w evencie Halloweenowym! I mamy następujące wyzwania:
- Vengeful Spirit - zabij ludzi z noża, używając implantu Nightmare lub Vampyre.
- Tool and Trouble - musisz otrzymać ribbonkę za resupply, mając założoną maskę Halloweenową.
- Necromancer - ożywianie ludzi mając założoną maskę Halloweenową.
- Hedless Horseman - zabijanie ludzi na flashu, mając założoną maskę.
- Hallow Hunter - zabijanie ludzi za pomocą broni Halloweenowych, czyli Slashera, Auraxium Slashera, Candycannona i (uwaga nowość!) Granatów dyniowych! Granaty dyniowe można zdobyć, wykorzystując nasiona dyni (czyli zabijając dynie) lub zapłacić za nie Dragonballami.
+ można zakupić płonące opony do Flasha i Harassera, które zostawiają po sobie ogniste ślady opon. Także żegnajcie ziarna dynii lub pieniądze .
Za wykonanie dyrektywy na 2 poziomie otrzymuje się paczkę z implantami, za 3 poziom tytuł Horseman, a za 4 poziom (!!!) implant, który można zdobyć tylko w ten sposób. Nazywa się Phylactery i działa tak - za każdym razem, gdy uzyskasz doświadczenie, uzyskujesz punkt do implantu. Gdy nazbierasz ich 50, możesz sam się revivować. Przy 50 ładunkach zaczynasz się dodatkowo palić zielonymi ogniami. Straszne Implantu można używać po Evencie
8. Nowe drzewka dyrektyw dla ludzi grających w teamie oraz dla strategów!
9. Free stuff - PS2WelcomeBack daje hełm i broń za darmo.
Liczba postów: 2,303
Liczba wątków: 236
Dołączył: May 2015
Reputacja:
63
Następny Stream Devsów - 15.11.17
Całość ma trwać 2 godziny i zaczyna się o godzinie 23:00. Nie wiadomo na razie, czego będzie dotyczyć. Powiedziane jest tylko, że będą odpowiadać na pytania graczy.