PL13 - 13th Polish Company
Covert Drop - implant "Rzadki" - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: PORADNIKI I GRA (http://pl13.com.pl/forum-142.html)
+--- Dział: Poradniki (http://pl13.com.pl/forum-75.html)
+---- Dział: System Implantów (http://pl13.com.pl/forum-164.html)
+----- Dział: Poradniki dotyczące poszczególnych implantów (http://pl13.com.pl/forum-165.html)
+----- Wątek: Covert Drop - implant "Rzadki" (/thread-2313.html)



Covert Drop - implant "Rzadki" - Uziriel2796 - 06-11-2018

Covert Drop jest jednym z implantów należących do klasy "Rzadkiej", co oznacza, że szansa na zdobycie go podczas gry wynosi nieco ponad 0,2%. Można go również wyprodukować w menu "Craft Implants", gdzie taka operacja kosztuje 3500 ISO-4.

Covert Drop ma zastosowanie w 2 przypadkach. Jeżeli nie posiadamy 5 poziomu implantu, to implant ten zgrywa się z plecakiem odrzutowym Ambusher, ponieważ zapewnia niewidzialność postaci na pewien okres czasu, za każdym razem, gdy ta otrzyma obrażenia od upadku. Należy przy tym pamiętać, że wystrzał z broni lub machnięcie nożem natychmiast ujawni naszą pozycję. Umiejętnością Specjalną (oraz drugim zastosowaniem) jest nadanie naszej postaci sześciosekundowej niewidzialności za każdym razem, gdy ta wyskakując z samolotu wyposażonego w ejection seat (Galaxy oraz Valkyria), dotknie ziemi.

- Poziom 1 - obrażenia od upadku dają niewidzialność na 1 sekundę,
- Poziom 2 - obrażenia od upadku dają niewidzialność na 1,25 sekundy,
- Poziom 3 - obrażenia od upadku dają niewidzialność na 1,75 sekundy,
- Poziom 4 - obrażenia od upadku dają niewidzialność na 2,5 sekundy,
- Poziom 5 - obrażenia od upadku dają niewidzialność na 2,5 sekundy + Umiejętność Specjalna

Covert Drop pozwoli naszemu Light Assaultowi na zniknięcie przy lądowaniu (można wtedy np.: zmienić kierunek poruszania się i zmylić wroga). Łącząc ten implant z takimi, które pozwolą nam zniknąć ponownie (Nightmare czy przynajmniej Assassin), będzie łatwiej pozostać niewykrytym. Implant ten działa na każdej klasie postaci, ale otrzymywanie obrażeń od upadku na własne życzenie możliwe jest tylko u LA. Na 5 poziomie implant pozwala także zniknąć po wylądowaniu na dachu. Jeżeli wyposażymy cały oddział w ten implant, może on posłużyć do szybkiego szturmu na punkt, będąc cały czas niewidzialnym.

Podsumowanie: implant bardziej zabawny niż przydatny. Wymaga określonego stylu gry i ryzykowania dużymi obrażeniami od upadku. Można się nim pobawić na LA - na reszcie klas nie polecam.

Ocena

Piechota:

- Infi 1/10, ponieważ daje on niewidzialność, którą infik ma wbudowaną. Bezużyteczny,
- Light Assault 5/10, ponieważ Covert Drop pozwoli nam na chwilę stać się niewidzialnym po wylądowaniu. Niestety stracimy przy tym tarcze oraz 1 miejsce na jakiś lepszy implant. Dodatkowo działa przede wszystkim z 1 plecakiem (może 2 jeżeli liczymy Icarusa),
- Combat Medic 2/10, ponieważ jedyne zastosowanie to 5 poziom,
- Engineer 2/10, to samo,
- Heavy Assault, to samo.
- MAX nie dotyczy

Pojazdy naziemne: nie dotyczy

Pojazdy lotnicze: nie dotyczy