PL13 - 13th Polish Company
Update PTS - 20.09 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Update PTS - 20.09 (/thread-2278.html)



Update PTS - 20.09 - Uziriel2796 - 20-09-2018

Update na PTS z 20.09:


1. Paczki inżyniera nie przykrywają już ikonek terminali na mapie i HUDzie.

2. Komenda /sitrep działa lepiej, gdy bronimy placówki i nie mamy pod kontrolą większości punktów.

3. Naprawiono błąd, który sprawiał, że /sitrep pokazywał czasami błędne wartości czasu

4. Liderzy Fireteamów mają teraz ikonkę gwiazdy w menu składu. W przyszłości jej wygląd ma się zmienić w taki sposób, by była bardziej widoczna.

5. Liderzy Fireteamów mogą być teraz promowani i znoszeni w taki sam sposób, jak to działa w przypadku liderów składów i plutonów.

6. Gracze mogą teraz wchodzić i wychodzić z chatów głosowych, używając komendy (odpowiednio) /joinchannel i /leavechannel.
- /leavechannel squad
- /leavechannel platoon
- /leavechannel fireteam
- /leavechannel leader
- /leavechannel proximity

7. Siegebreaker (TR Prowler/Harasser) – ma nowy wygląd oraz działa w taki sposób, że wystrzeliwuje serię rakiet, które są skuteczne na średnim zasięgu. Mają one celowanie, wspomagane sterowaniem laserowym (coś jak AV MANA Turret, ale słabsze). Broń jest bliska ukończenia.

8. Aurora (VS Magrider/Harasser) – jest bronią, którą przed oddaniem strzału trzeba naładować (jak Railjack). Wystrzeliwuje jeden pocisk zdolny do przebijania nieskończonej ilości wrogich piechociarzy, pojazdów. Broń nie jest ukończona.

9. Paladin (NC Vanguard/Harasser) – jak na razie jest nietknięty, choć ma otrzymać tajemniczą technologię, nad którą aktualnie pracują twórcy. Jest jednak dostępna na PTSie, jednak jest całkowicie inna, niż stanie się w przyszłości.

10. Enforcer (NC Vanguard/Harasser) – Zwiększono dwukrotnie promień wybuchu (z 0,5 na 1 metr) oraz zwiększono obrażenia od wybuchu o 25. Sprawia to, że zabija piechotę na 2 strzały zamiast 3 i zadaje nieco większe obrażenia pojazdom.

11. Vulcan (TR Prowler/Harasser) – Maksymalny zasięg obrażeń z 25 metrów na 10 metrów. Minimalny ze 100 na 50 (Harasser). Maksymalny zasięg obrażeń z 40 metrów na 15 metrów. Minimalny zasięg obrażeń ze 100 metrów na 60 metrów (Prowler). Ten spory nerf jest efektem zbyt dużego buffa z 12 czerwca.

12. Saron (VS Magrider/Harasser) – zmniejszenie powiększania się stożka ognia. Dzięki temu będzie on celniejszy, co zdecydowanie przyda się tej broni.

13. LA7 Buzzard (NC Flash) posiada teraz ulepszenie Primed Shells, które likwidują minimalny zasięg uzbrojenia się pocisku.

14. V30-F Starfall (VS Flash) dostał nerfa do obrażeń bezpośrednich z 200 na 175, zwiększono obrażenia wewnętrzne z 50 na 100 i zmniejszono promień wybuchu z 3 metrów na 2. Te zmiany sprawiają, ze Lightning jest na 3 serię w tył, a do zniszczenia Harassera potrzeba jednego magazynka więcej.

15. M4-F Pillager (TR Flash) przechodzi teraz wyłącznie przez piechotę (pojazdy zatrzymują promień). Obrażenia bezpośrednie z 25 na 30. Trwanie spalania podniesiono z 2 na 3,5 sekundy. Pociski pojawiają się co 1 sekundę zamiast 0,75 i zredukowano szarpanie (?) pocisków.

16. Zredukowano opóźnienie ponownego użycia Wraith Flash z 10 sekund na 5.

17. Podniesiono odporność Valkyrii na obrażenia broni piechoty z 75 na 90.

18. Dodano nowe zbroje dla VS od Fuzzbucketa.

19. Poprawiono linię certyfikacyjną Mine Carrier.