PL13 - 13th Polish Company
Battle Hardened - implant "Niepospolity" - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: PORADNIKI I GRA (http://pl13.com.pl/forum-142.html)
+--- Dział: Poradniki (http://pl13.com.pl/forum-75.html)
+---- Dział: System Implantów (http://pl13.com.pl/forum-164.html)
+----- Dział: Poradniki dotyczące poszczególnych implantów (http://pl13.com.pl/forum-165.html)
+----- Wątek: Battle Hardened - implant "Niepospolity" (/thread-2277.html)



Battle Hardened - implant "Niepospolity" - Uziriel2796 - 09-09-2018

Battle Hardened należy do implantów klasy "Niepospolitej", co oznacza, że istnieje około 2,5% szansy na wypadnięcie implantu w czasie gry. Jeżeli jednak nie chcemy czekać, można wyprodukować go w menu "Craft Implants", gdzie taka operacja będzie kosztować 850 ISO-4.

Battle Hardened może być wyekwipowany na każdej klasie postaci włącznie z MAXami. Działa pasywnie poprzez zmniejszenie trząsania ekranu podczas pocisków trafiających naszą postać. Jego mocniejszą formą pod tym względem jest implant Heavyweight. Różnica pomiędzy nimi jest taka, że opisywany w tym poradniku implant nie spowalnia postaci, a także nie wywołuje fali uderzeniowej po upadku postaci z wysokości. Jego umiejętnością specjalną jest całkowite usunięcie efektu drgania ekranu na 10 sekund po tym, jak zabijemy wroga.

- 1 poziom - redukuje wstrząsy o 30%,
- 2 poziom - redukuje wstrząsy o 33%,
- 3 poziom - redukuje wstrząsy o 40%,
- 4 poziom - redukuje wstrząsy o 50%,
- 5 poziom - redukuje wstrząsy o 50% + Umiejętność Specjalna

Battle Hardened jest bardzo popularny wśród graczy, którzy posiadają wysokie statystyki postaci grając piechotą. Łatwiej im bowiem celować (zwłaszcza w głowę), bo bonus na 4 poziomie postaci praktycznie likwiduje efekt drgania ekranu. Jest to idealny implant do połączenia z innym, należącym do tej klasy, czyli Assimilate. Używając Adrenaline Shield na HA i tych dwóch implantów, postać może przez bardzo długi czas utrzymywać celność - zwłaszcza, gdy ma dostęp do celnych LMG, takich jak NS-15M2, czy też Orion/Betelgeuse.

Podsumowanie: jeżeli wiemy jak celować w głowę, dzięki temu implantowi zyskamy niesamowite możliwości likwidowania przeciwników już po pierwszym zabójstwie. Implant dobrze zgrywa się z innymi ofensywnymi implantami i stanowi bardzo mocne wzmocnienie umiejętności graczy.

Ocena

Piechota:

- Infiltrator 8/10, ponieważ idealnie komponuje się z krótkodystansowymi karabinami snajperskimi typu SAS-R czy też Daimyo. Jeżeli jednak postać korzysta z SMG, ocenę należy obniżyć o 1-2 punkty, ponieważ używanie SMG sprzyja raczej strzelaniu z biodra, niż przez celownik i lepiej wtedy wziąć implant zwiększający mobilność postaci
- Light Assault 7/10, ponieważ ta klasa nie posiada tylu średnio i dalekodystansowych broni co Infilitrator czy HA. Natomiast korzystając z odpowiednich karabinków i nie celując w locie, jesteśmy w stanie właściwie wykorzystać Battle Hardened.
- Combat Medic 7/10, ponieważ dla ofensywnego medyka, implant nadal jest bardzo przydatny, zwłaszcza do walki w pomieszczeniach, twarzą w twarz. Dobrze spisują się tu karabiny wykorzystujące średni dystans, jak Carnage czy też bronie Gauss
- Engineer 7/10, ponieważ, tak jak i Combat Medic, przy korzystaniu z karabinów średniodystansowych w budynkach, zyskamy nieco celności. Tu również sprawdzą się bronie z serii Gauss
- Heavy Assault 9/10, ponieważ LMG HA są jakby stworzone do strzelania w głowę, a dodatkowo posiadają często dużo amunicji. Najlepsze będą tu bronie z serii NS, a także choćby Anchor, GD-22S czy Gaussy. Zdecydowanie najgorzej działa tu EM1
- MAX 4/10, ponieważ MAXy NC nie mają problemu z celnością na bliskim dystansie, na który przeznaczone są bronie przeciwpiechotne. Implant przydaje się w momencie, gdy wyposażymy nasze shotguny w slugi lub też korzystamy z Gorgon. Niemniej lepiej wyposażyć tą jednostkę w inne implanty

Pojazdy naziemne: nie dotyczy

Pojazdy lotnicze: nie dotyczy