PL13 - 13th Polish Company
Sensor Shield - implant "Niepospolity" - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: PORADNIKI I GRA (http://pl13.com.pl/forum-142.html)
+--- Dział: Poradniki (http://pl13.com.pl/forum-75.html)
+---- Dział: System Implantów (http://pl13.com.pl/forum-164.html)
+----- Dział: Poradniki dotyczące poszczególnych implantów (http://pl13.com.pl/forum-165.html)
+----- Wątek: Sensor Shield - implant "Niepospolity" (/thread-2271.html)



Sensor Shield - implant "Niepospolity" - Uziriel2796 - 01-09-2018

Sensor Shield to implant należący do kategorii "Niepospolitej". Oznacza to, że szansa otrzymania go wynosi ok. 2,5%. Można jednak wyprodukować go w menu "Craft Implants", gdzie koszt takiej operacji wynosi 850 ISO-4.

Sensor Shield działa na każdej klasie postaci za wyjątkiem MAXów. Korzystają z niego gracze, którzy planują ciche podejście do celu i jego eliminację. Implant bowiem sprawia, że postać nie jest widoczna na urządzeniach do spotowania, do określonego zasięgu. Umiejętnością Specjalną implantu jest całkowity brak widoczności postaci na urządzeniach do spotowania, gdy ta chodzi (nie biega). Należy jednak pamiętać, że żadne urządzenie spotujące nie wykryje nas, jeżeli poruszamy się kucając.

- Poziom 1 - gracz nie pojawia się na urządzeniach do spotowania, dopóki będzie dalej niż 30 metrów,
- Poziom 2 - gracz nie pojawia się na urządzeniach do spotowania, dopóki będzie dalej niż 26 metrów,
- Poziom 3 - gracz nie pojawia się na urządzeniach do spotowania, dopóki będzie dalej niż 20 metrów,
- Poziom 4 - gracz nie pojawia się na urządzeniach do spotowania, dopóki będzie dalej niż 10 metrów,
- Poziom 5 - gracz nie pojawia się na urządzeniach do spotowania, dopóki będzie dalej niż 10 metrów + Umiejętność Specjalna

Sensor Shield pozwala na bliższe podejście do celu, który chroniony jest urządzeniami pokazującymi naszą pozycję. Na najwyższym poziomie możemy na spokojnie podejść do spotterki czy też czołgu z radarem, bez ryzyka wykrycia. Pomaga to więc Light Assaultom oraz Infiltratorom na ciche przedostanie się na pozycje wroga i eliminację wybranych celów. Również inne klasy mogą korzystać z implantu (zwłaszcza, jeżeli np.: cały skład chce niepostrzeżenie obiec wrogie pozycje). Z resztą HA, Enginner czy Combat Medic również mogą wysadzać wrogie pojazdy, a w walce z infiltratorem na pustych placówkach pozwala to na osiągnięcie odpowiedniej pozycji, pozwalającej na atak.

Podsumowanie: świetny implant do walki z wrogimi infiltratorami oraz pojazdami. Sprawdza się również przy flankowaniu oraz grze LA. Implant godny polecenia, choć czasami wymaga powstrzymania się od strzału, by można było dojść na lepszą pozycję ogniową.

Ocena

- Infiltrator 7/10, ponieważ tej klasie dużo łatwiej jest flankować niż innym. Przydaje się również w walce z wrogimi infiltratorami.
- Light Assault 8/10, ponieważ dzięki temu implantowi można z łatwością zniszczyć praktycznie każdy czołg. Wystarczy lecieć 10 metrów ponad nim na 4 poziomie implantu, bądź spowolnić ruch do kucnięcia nieco wcześniej na niższych poziomach. Ułatwia on flankowanie i pozwala niepostrzeżenie eliminować cele.
- Combat Medic 3/10, ponieważ medyk raczej nie jest klasą flankującą. Niemniej czasami trzeba poradzić sobie z wrogim infiltratorem lub zniszczyć za pomocą C4 wrogi pojazd.
- Engineer 6/10, ponieważ z jednej strony inżynier posiada całkiem skuteczne narzędzia do walki z pojazdami (miny, C4, Archer, Wieżyczka ppanc), jednak nie jest mu łatwo podejść do wrogiego pojazdu (infiltrator może zniknąć, a LA lecieć). W starciu z wrogim infiltratorem też nie ma największych szans lecz może się przydać.
- Heavy Assault 6/10, ponieważ HA może dzięki temu niszczyć wrogie pojazdy na dystansie odpowiadającym granatom AV oraz wyrzutniom rakiet. Może ta klasa nie jest królem flankowania, ale na pewno opancerzona postać na plecach będzie w stanie zabić jednego czy dwóch wrogów, zanim skona.
- MAX nie dotyczy

Pojazdy naziemne: nie dotyczy

Pojazdy lotnicze: nie dotyczy