PL13 - 13th Polish Company
Stream Devsów - 15.06.18 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Stream Devsów - 15.06.18 (/thread-2221.html)



Stream Devsów - 15.06.18 - Uziriel2796 - 16-06-2018

Stream Devsów – 15.06.18 ( Zapis transmisji na twitch )

1. We wtorek (19.06) ma pojawić się hotfix, który naprawi większość znaczących bugów po ostatnim updacie.

2. Devsi otrzymali środki, które przeznaczyć mają na poprawę wydajności gry (od strony technicznej). Pragną je wykorzystać do poprawy działania serwerów i ulepszenie połączenia od strony klienta. Podkreślili także, że ostatnie problemy graczy z Europy, związane z wysokim pingiem i utratą pakietów, wiążą się z siecią przesyłową w Amsterdamie, działaniem serwerów i klientów gry.

3. Ostatnio wprowadzone Battle Rifle Dragoon (TR) otrzyma buffa, który poprawi nieco jego słabe strony.

4. Zmiany dla Aerial Anomalies – obecnie anomalie pojawiają się w określonej puli miejsc na danym kontynencie, co sprawia, że czasami określona frakcja otrzymuje przewagę podczas ich rozgrywania (może się np. pojawić dwukrotnie blisko WARPa czyjejś frakcji). Devsi chcą opracować taki schemat, który nie będzie ułatwiał gry części osób.

5. 4 Lipca w Planetside 2:

- Wracają pistolety na fajerwerki oraz Patriot camo,
- Od 4 do 8 lipca będzie podwójny exp,
- Dostępne będą Freedom Thrusters (jetpack dla Light Assaulta), które działać będą na zasadzie Skirmisher Jump Jets (podstawowy jetpack), tyle, że podczas lotu będą zostawiać za sobą gwiazdki w kolorach flagi USA.
- Będzie można zakupić pistolet na wodę oraz balony z wodą, którymi da się zabić wroga,
- W grze będzie dostępny nóż w kształcie różdżki, osobny dla każdej frakcji oraz możliwa do zakupienia wersja NS.

6. W lipcu wystartuje też nowy event. Dostępne będzie w nim nowe drzewko dyrektyw i zapewne unikalne dla niego nagrody.

7. Nowe implanty

- Kilka starych implantów doczeka się aktualizacji, która sprawi, że będą bardziej przydatne.
- Zaprezentowano nowe implanty: Firewall (najrzadsza klasa implantu, dostępna wyłącznie dla klasy Infiltrator), który służy do hackowania wieżyczek. Dzięki niemu wzrasta w nich ilość zdrowia o 25%, a wrodzy Infiltratorzy, którzy chcą przejąć wieżyczkę, muszą najpierw obejść zaporę, którą objęta jest wieżyczka. Drugim implantem jest Symbioth, który daje postaci Nanowave Armor na poziomie 5, z tym, że podczas działania co 20 sekund odgryza kawałek zdrowia postaci. Postać zostaje z 1 HP, dzięki czemu nie ginie. Pozwala to nosić dodatkowe ulepszenia piechocie w kategorii Utility, kosztem własnego zdrowia.

8. Nowy typ eventu podczas walki o kontynent – Death Race. Wszyscy gracze otrzymują darmowe pojazdy (Flash, Harasser, być może również pojazdy transportowe), a ich zadaniem jest dojazd na odpowiednie miejsce i przejechanie przez obłok gazu. Dzięki temu zdobywają punkty dla frakcji. Po przejechaniu przez taki punkt resetuje się turbo w pojeździe. Twórcy zastanawiają się również nad zwiększeniem mocy turba podczas trwania tego eventu.

9. Następne w kolejce, jeżeli mowa o nowych broniach od d0ku, są Carabines dla Light Assaulta oraz Engineera.

10. Twórcy odłożyli na bok tutoriale dla nowych graczy, argumentując to tym, że obecnie mają większe sprawy na głowie.

11. Devsi chcą wprowadzić Sojusze Outfitowe. Jednak to odległy plan i obecnie nie mają pomysłu na niego. To samo dotyczy siostrzanych składów (?).

12. Podczas streamu wrel latał Bastion Fleet Carrierem. Nie był w pełni ukończony, choć miał już sterowność oraz można było prowadzić ostrzał z wieżyczek. Wrel mamrotał coś o użyciu ich podczas meltdown alertów (obecnie trwają 1,5 h i chciał dać graczom jakiś dodatkowy cel do grania podczas nich).

13. Nadciąga całkowicie nowy spawn system. Działanie wrel opisał na reddicie:
https://www.reddit.com/r/Planetside/comments/8re3b6/spawn_revamp_design_doc/. W skrócie: ma być to broń do walki z zergami. Widać po tym, że system spawnowania ma kierować graczy do miejsc, w których walki są mniejsze niż 96 vs. 96.