PL13 - 13th Polish Company
Update - 12.06.18/ 15:00 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Update - 12.06.18/ 15:00 (/thread-2219.html)



Update - 12.06.18/ 15:00 - Uziriel2796 - 12-06-2018

Update do Planetside 2 z dnia 12.06.18


Na godzinę 15:00 przewidziany jest update. Całość potrwać ma maksymalnie 2 godziny.

1. By zamknąć kontynent potrzeba teraz wypełnić kilka eventów. Ogólnie rzecz biorąc, planowane są fazy:

- Stabilizacja Warpgatu
- 1 event (0,5 h)
- 2 event (1 h)
- 3 event (1,5 h)
- Meltdown Alert

Jednym z eventów jest dominacja w przejmowaniu placówek określnego typu (AMP Station, BioLab, TechPlant). Drugim natomiast są Aerial Anomaly, podczas którego wszystkie frakcje otrzymują darmowe lotnictwo, a zwycięzca do zamknięcia kontynentu otrzymuje na nim zniżkę na lotnictwo (20%). Więcej takich eventów będzie dodawanych do gry w przyszłości.

2. By rozpocząć Meltdown Alert wymagane jest 41% terytorium jednej z frakcji. Tyle tylko, że teraz nie potrzeba Cortium, by się on rozpoczął. Wiąże się z tym usunięcie z gry budynków HIVE. Meltdown Alert ma trwać 1,5 godziny, po czym wygrywa frakcja, która posiada najwięcej terytorium. Zamyka ona również kontynent i zgarnia nagrody – nie ważne, czy wywołała Alert, czy też nie.

3. KoltyrVR – można w nim używać ESFów oraz Valkyrii. Również Koltyr nie będzie przyswajał obszaru lotniczego kontynentu, z którego przybył gracz.

4. Zmiany w lattice na Amerishu

- Zostało utworzone połączenie pomiędzy The Auger oraz Ikanam Garrison.
- Połączenia pomiędzy placówkami satelitarnymi Ikanam Bio Lab zostały usunięte. Teraz należy walczyć na Bio Labie, by przełamać front.
- Detekcja radarowa działa teraz na wszystkich poziomach Ikanam Bio Lab.

5. Konstrukcje – największa zmiana. Ich charakter zmienił się z jednoosobowych twierdz, na barykady, do których stworzenia i utrzymania potrzebna jest drużyna.

- Zdecydowana większość konstrukcji kosztuje od 50% do 70% Cortium mniej.
- Obniżono koszt w Certach: Repair Module (z 1000 na 500), Elysium Spawn Tube (z 1500 na 500) oraz Spear Tower (z 1000 na 500).
- Zmieniono działanie modułów. Każdy z nich ma teraz zasięg 25 metrów. Moduły różnych typów (np.: AI oraz Skywall) można stawiać zaraz obok siebie, ale tego samego typu co 25 metrów.
- Repair Module nie czyni już konstrukcji nieśmiertelnymi, ale za to naprawia je szybciej. Powodem tego ruchu ze strony devsów, była nieśmiertelność baz, w których nie było przerw w murach.
- Wprowadzono Decay. Jest to automatyczne niszczenie budynków, które nie są zasilane przez silos, po wyczerpaniu się w nim Cortium.
- Ustawienie Cortium Silo kosztuje teraz 2000 Cortium, które pozostaje w silosie. Cortium będzie się wyczerpywać z Silosa, bez znaczenia, czy są wokół budynki czy też nie. Właściciel i członkowie składu otrzymywać będą powiadomienia, gdy ilość Cortium spadnie poniżej 1000. Nie można również zablokować dostępu do Silosa dla sojuszników, jednak jeżeli ilość Cortium spadnie poniżej rezerwy (20000 Cortium), to będzie można wyciągać z Silosa konstrukcje jedynie wtedy, gdy właściciel na to zezwoli.
- Usunięto z gry HIVE, a z map zniknęła ich skuteczność.
- Miękkie konstrukcje nie otrzymują obrażeń od sojuszników. Twarde konstrukcje otrzymują jedynie 30% obrażeń.
- Structure Shield Module otrzymał nową umiejętność – Overcharge Shields. Podczas niej konstrukcje, które są objęte modułem stają się nieśmiertelne. Tarcze emitowane przez ten moduł chronią teraz również przed obrażeniami od wybuchu (można bezpiecznie prowadzić ogień zaporowy, bez ryzyka śmierci od działa HESH).
- Vechicle Gate Shield nie wymaga teraz działania Structure Shield Module. Jeden gracz może postawić teraz 2 takie obiekty. Pociski piechoty nie przelatują już przez tarczę. Dodano również więcej punktów konstrukcyjnych (zielone kropki podczas budowy), by trudniej było postawić bramę.
- Skywall Shield Emitter nie podpala już piechoty, a posiada działanie identyczne do granatów EMP. Zadaje również więcej obrażeń pojazdom, które przelatują przez niego.
- Wprowadzono 3 nowe budynki: The Flail (moździerz, która zadaje sporo obrażeń piechocie i pojazdom. Potrzebuje AI Module do działania), Pain Spire (zadaje obrażenia w czasie piechocie, do 15 metrów wokół) oraz Routing Spire (można z nich wyciągać mobilne punkty spawnu, które położyć można w dowolnym miejscu na mapie).
- Orbital Strike może być wezwany w dowolne miejsce na mapie (również w placówki). Gracze, którzy znajdują się w budynkach nie otrzymują obrażeń od uderzenia, ale są rozrzucani, co powodować może obrażenia od kolizji. Maksymalny zasięg OS otrzymuje po 15 minutach. Nie można również strzelać z niego, jeżeli w Silosie nie ma Cortium. Po śmierci OS wybuchają (tak samo jak wcześniej HIVE). Naprawiono również bug, który sprawiał, że OS były nieśmiertelne.
- Air Pady dostarczają teraz amunicję pojazdom lotniczym, a oba pady (dla lotnictwa i pojazdów) mogą być zamknięte do użytkowania i podlegają regule rezerwy Cortium (nie można brać z nich pojazdów, jeżeli w silosie nie ma 20000 Cortium oraz właściciel zablokował użytkowanie).
- Hoplon Turret (wieżyczka przeciwlotnicza) nie śledzi celów, które znajdują się dalej niż 500 metrów od bazy.
- Zwiększono stożek ognia Xiposa, gdy zasilany jest przez AI, a nie obsadzony przez gracza.
- Usunięto koszt Nanitów dla pojazdów, które wyciągane są z baz graczy. Zreorganizowano ułożenie konstrukcji w panelach ANTa oraz Silosów. Spitfire Turrets nie mogą namierzać graczy, którzy są po drugiej stronie konstrukcji. Zniknęły zęby, które posiadały rampy dla pojazdów. Wydłużono schody dla Rampart Walls. Naprawiono wiele bugów, a także zaktualizowano wiadomość, dotyczącą Elysium Spawn Tube.

6. Bronie oblężnicze – od teraz lasery, dzięki którym wydobywamy Cortium, zadawać mogą obrażenia. Najskuteczniejsze są przeciwko konstrukcjom (bardziej, niż działa czołgów).

7. Zmiany dla funkcjonowania składu.

- Jednoosobowe składy nie będą rozwiązywane, gdy inni uczestnicy składu opuszczą je.
- Dowódca składu będzie otrzymywał powiadomienie o błędzie, gdy wykona niedozwoloną akcję.
- Gracze, którzy zostali nominowani na nowego dowódcę Plutonu/Składu/Fireteamu otrzymają powiadomienie o tym fakcie.
- Użycie przycisku Squad Create tworzy skład, który jest domyślnie otwarty i posiada defaultowy opis.
- Beacon pojawia się w ekwipunku dopiero wtedy, gdy w składzie jest więcej niż jedna osoba.
- komenda /squad promoteme może być teraz przypisana do klawisza w opcjach. Jednak domyślnie nie ma klawisza odpowiedzialnego za tą funkcję i należy przypisać ją ręcznie. Komenda działa teraz również w innych składach niż Alpha.

8. Nowy wygląd menu Implantów, który jest bardziej funkcjonalny i naprawia bugi związane ze starym.

9. W grze ponownie dostępna jest opcja Motion Blur. Działa tylko na ustawieniach High lub Ultra. Zmniejsza ilość FPSów, dlatego używać można jej na własną odpowiedzialność.

10. Każda umiejętność pojazdu ma swój timer na HUDzie. Zamiast komunikatu waiting jest teraz odliczanie, które pokazuje nam, ile czasu pozostało do odnowienia się umiejętności.

11. Kilka pomniejszych zmian do UI.

12. Nowe bronie typu Battle Rifle.

- MG-HBR1 Dragoon (TR) – automatyczna broń, która łączy precyzję z siłą.
- MGR-M1 Bishop (NC) – broń posiadająca zdolność przebijania celów i zadająca spore obrażenia.
- VE-LR Obelisk (VS) – broń z mechaniką przegrzewania i sporą siłą ognia.

13. Restoration Kit nie stackuje się z umiejętnością medyka. Zaktualizowano opis, który mówi, że leczy on 70 HP co sekundę przez 12 sekund.

14. Zaktualizowano modele C4, detonatorów, wersji Auraxium, a także otrzymały one nowe ikony oraz posiadają opóźnienie 0,5 sekundy po wciśnięciu detonacji, zanim wybuchną.

15. NS-44L Blackhand otrzymał zwiększenie obrażeń maksymalnych z 8 metrów na 20.

16. Nowe statystyki karabinów snajperskich 99SV, Gauss SPR oraz VA39 Spectre

99SV, Gauss SPR (Semi-Auto Sniper Rifles)

- Maximum ADS cone of fire while standing or crouching from 2 to 0.15
- ADS Cone of Fire recovery rate while standing or crouching from 20 to 100
- ADS cone of fire bloom from 0.8 to 0.15
- Maximum damage range from 10m to 50m
- Minimum damage range from 80m to 150m

VA39 Spectre(Semi-Auto Sniper Rifle)

- Maximum ADS cone of fire while standing or crouching from 2 to 0.15
- ADS Cone of Fire recovery rate while standing or crouching from 20 to 100
- Maximum damage range from 8m to 50m
- ADS cone of fire bloom from 0.8 to 0.15

17. Pomniejsze naprawy i zmiany

- Reserved Hardlight Barrier może być teraz naprawiana. Nie może być używana, jeżeli postać nie ma wykupionej Hardlight Barrier.
- Pomniejsze zmiany dotyczące opisów i działania.

18. Zmiany w pojazdach (opisane w upadtach na PTS.)

19. Można wyciągać pojazdy raz na 30 sekund.

20. Nowe elementy kosmetyczne z Players Studio (nic dla NC).

21. Naprawa bugów.


RE: Update - 12.06.18/ 15:00 - Grzegorzek - 12-06-2018

Uzi punkt 21 jest błędny. Powinien być taki:

21.Naprawa bugów oraz dodanie nowych lub reaktywacja starych.


RE: Update - 12.06.18/ 15:00 - Uziriel2796 - 12-06-2018

Znudziły mi się już te żarty.


RE: Update - 12.06.18/ 15:00 - Nieposkromiony - 13-06-2018

Chyba zajrzę, co DB zepsuło tym razem.