PL13 - 13th Polish Company
Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 (/thread-2207.html)



Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Uziriel2796 - 27-03-2018

O godzinie 23:00 27.03.18 r. odbył się stream Devsów w Planetside 2. Na forum można było przeczytać, że ekipa tworząca grę zdradzi nam nieco informacji, na temat nowości, które wkrótce zawitają do PS2, a także przedstawią nowego projektanta gry (który bardzo aktywnie udziela się na reddicie, zwłaszcza w wątkach dotyczących konstrukcji oraz ostatnich update’ów). Jak zwykle osoby uczestniczące w streamie na czacie mogły zgarnąć Daybrak Cash.


1. Najważniejszym punktem programu było ASP, czyli Advanced Specialization Program – program dostępny od 100 poziomu postaci. Pozwala ci zrestartować poziom postaci i co 25 poziomów zdobywać specjalizację na danej klasie postaci. Wstęp kosztuje 10000, a twoja postać może jedynie 5 razy wykorzystać punkt. Pozwalają one na odblokowanie specjalnych zdolności dostępnych dla gracza, które normalnie nie występują (np.: Infiltrator zyskuje dostęp do broni typu Carabines). Poniżej pełna lista:

Uniwersalne umiejętności:

- Sidearms Primaries – można wyekwipować pistolet jako broń główną na każdej klasie postaci.
- Universal Smoke Grenades – można wyekwipować granaty dymne na każdej klasie postaci.
- Universal Decoy Grenades – można wyekwipować granaty wabiące na każdej klasie postaci.
- Light Ground Discount – redukuje koszt pojazdu Flash o połowę oraz pojazdu Harasser o 20%.
- Ground Transport Discount – redukuje koszt pojazdu Sunderer o 20%.
- Combat Armor Discount – redukuje koszt pojazdów Lightning oraz MBT o 20%.
- Light Air Discount – redukuje koszt pojazdów lotniczych ESF oraz Valkyrie o 20%.
- Heavy Air Discount – redukuje koszt pojazdów lotniczych Liberator oraz Galaxy o 20%.

Umiejętności Infiltratora:

- Infiltrator Carabine Access – Infiltrator otrzymuje dostęp do broni z kategorii Carabines (bronie klas Egineer oraz Light Assault).
- Infiltrator Sticky Grenade Access – Infiltrator otrzymuje dostęp do granatów przylepnych (granaty dostępne dla inżyniera).
- Infiltrator Flesh Grenade Access – Infiltrator otrzymuje dostęp do granatów błyskowych (granaty dostępne dla Light Assaulta).

Umiejętności Light Assaulta:

- Light Assault SMG Secondary – Light Assault może wyekwipować bronie SMG w slocie przeznaczonym na broń poboczną.
- Light Assault Concussion Grenade Access – Light Assault otrzymuje dostęp do granatów wstrząsowych (granaty dostępne dla Heavy Assaulta).

Umiejętności Combat Medica:

- Combat Medic Battle Rifle Secondary – Combat Medic może wyekwipować bronie Battle Rifle w slocie przeznaczonym na broń poboczną.
- Combat Medic Carabine Access – Combat Medic otrzymuje dostęp do broni z kategorii Carabines (bronie klas Egineer oraz Light Assault).
- Combat Medic Concussion Grenade Access – Combat Medic otrzymuje dostęp do granatów wstrząsowych (granaty dostępne dla Heavy Assaulta).

Umiejętności Engineera:

- Engineer Shotgun Secondary - Engineer może wyekwipować Shotguny w slocie przeznaczonym na broń poboczną.
- Engineer LMG Access – Engineer otrzymuje dostęp do broni z kategorii LMG (bronie klasy Heavy Assault).
- Engineer Assault Rifle Access – Engineer otrzymuje dostęp do broni z kategorii Assault Rifle (bronie klasy Combat Medic).
- Engineer EMP Grenades Access – Engineer otrzymuje dostęp do granatów EMP (granaty dostępne dla Infiltratora).
- Engineer Anti-Vechicle Grenade Access – Engineer otrzymuje dostęp do granatów przeciwpancernych (granaty dostępne dla Heavy Assaulta).

Umiejętności Heavy Assaulta:

- Heavy Assault LMG Secondary – Heavy Assault może wyekwipować LMG w slocie przeznaczonym na broń poboczną.
- Heavy Assault Heavy Weapon Secondary - Heavy Assault może wyekwipować Heavy Weapon (Lasher dla VS, Chaingun dla TR oraz Jackhammer dla NC) w slocie przeznaczonym na broń poboczną.
- Heavy Assault Flash Grenade Access – Heavy Assault otrzymuje dostęp do granatów błyskowych (granaty dostępne dla Light Assaulta).


2. Nowy Battle Rifle od Doku – NC Są nieco mocniejsze niż te, które są obecnie w grze. BR TR jest automatyczna, ale również jest dużo mocniejsza. Ponadto są to pierwsze bronie w grze, których pociski będą przelatywać przez graczy i będą mogły ranić więcej, niż 1 wroga. Nie zdradzono natomiast wielu szczegółów dotyczących broni VS, która aktualnie jest w „warsztacie”


3. Przedstawiono nowego członka zespołu - Drew. Pracuje w Daybreak od 5 miesięcy. Jego doświadczenie to praca w Wargaming i przy Destiny 2 (gdzie był projektantem oraz testerem). Aktualnie gra w Overwatch oraz Fortnite.

4. Nowe Implanty – podczas streamu pojawiły się nowe implanty, które mają być dostępne dla graczy. Było ich ok. dziesięciu. Niestety Devsi nie chcieli zdradzać zbyt wielu informacji na ich temat. Można jedynie spekulować, w jaki sposób mają one działać. Gdy tylko się pojawią na PTS, dam wam znać co w trawie piszczy.


5. Nowe konstrukcje – Drew, który zajmuje się konstrukcjami, opisał budynki, które niedawno trafiły na PTSa. Podkreślił przy tym, że nie są to ich finalne wersje – czeka je jeszcze zmiana wyglądu. Ponadto przeznaczono także nieco czasu na nową umiejętność modułu Structure Shield, który od teraz może sprawić, że mury w bazach graczy stają się niewrażliwe na obrażenia (Więcej w notatkach z update na PTSa z dnia 23.03)

6. Wrel zdradził, że zbliża się buff dla znacznej ilości pistoletów dostępnych w grze. Jak na razie wymieniono tylko jedną broń tego typu, która otrzyma nerfa – jest to Commissioner.

7. Po za tym zapowiedziano, że równocześnie Devsi pracują nad UI dla składów, tajemniczym systemem o nazwie „Mentor Squad”, niewielkimi eventami, które mają się rozgrywać w czasie, gdy Warpgaty są niestabilne (Opisano tu przykład darmowego lotnictwa, które ma sprawić, że nad całym kontynentem zapanuje jedna, wielka bitwa lotnicza). Kolejnym dużym przeciekiem jest ponowne zaprojektowanie i wdrożenie systemu spawnowania (zarówno postaci, jak i obiektów). Z tym wszystkim wiąże się jednak przesunięcie updatu dla Outfitów, który przerzucony został na koniec roku, ale wiąże się to z tym, że ma oddziaływać na znacznie większą ilość rzeczy, niż np.: ASP.

8. Na koniec przedstawiono wygląd Bastion Fleet Carriera, dostępnego dla frakcji NC. Jest rozmiarów placówki i nie ma jak na razie żadnej funkcji w grze, oprócz istnienia.


Notki z update’u na PTSa z dnia 23.03.18


1. Structur Shield module otrzymał umiejętność, która sprawia, że mury wokół bazy stają się niewrażliwe na obrażenia przez 30 sekund. Następuje to po przeładowaniu modułu, które trwa 15 sekund. Po zakończeniu okresu niewrażliwości, moduł może zostać ponownie uruchomiony po upłynięciu kolejnych 30 sekund.

2. Obrażenia Siege, zadawane przez lasery górnicze, zostały stonowane. Są teraz wyraźnie niższe.

3. Naprawiono bug, który sprawiał, że Flail nie strzelał poprawnie, jeżeli cel znajdował się co najmniej 300 metrów dalej.

4. Zredukowano działanie Flaila z 1000 metrów na 600 (co ciekawe, w testach gracze strzelali maksymalnie na 500 metrów)

5. Pain Spire nie wymaga już dwukrotnego wejścia w jego obręb, by zadawał on obrażenia.

6. Tarcze w bunkrze nie powinny więcej pojawiać się i znikać cały czas. Ponadto panel do zmiany klasy, który się w nich znajduje, po zniszczeniu wraca do posiadania frakcji, która stworzyła bunkier.

7. The Flail, Pain Spire i Routing Spire podświetlają się teraz na zielono, jeżeli wejdą w zasięg działania modułu naprawczego.

8. The Flail, Pain Spire i Routing Spire mogą być teraz naprawiane i dekonstruowane.

9. Zmodyfikowano modele dla urządzeń namierzających Glaive oraz The Flail.


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - WujeQ - 28-03-2018

Popraw to jedno zero... kosztować będzie 10000


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - matias4one - 28-03-2018

ja pier....olę, już widzę te odcloakowujące się się infiki, puszczające serię z Marcenarki prosto w twoje plecy xD


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Uziriel2796 - 28-03-2018

GD7F na infiku i HA z Jackhamerem/Bruiserem.


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Feontil - 28-03-2018

kiedy przez 5 lat dopracowywałeś balans ale potrzebujesz kasy


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Feontil - 28-03-2018

ale inżynier z godsaw i granatami antivehicle brzmi ciekawie make backseat in harasser great again


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Feontil - 28-03-2018

SMG or shotgun
[Obrazek: 6rZ8g8R.jpg]


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - matias4one - 28-03-2018

(28-03-2018, 11:57)Feontil napisał(a):  kiedy przez 5 lat dopracowywałeś balans ale potrzebujesz kasy

tak bardzo!


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Uziriel2796 - 29-03-2018

@WujeQ - dzięki za info. Już poprawiam. Najwyraźniej 0 lubią znikać, ale koniec końców przecież 0 to w sumie nic Tongue

@Feontil - nie wydaje mi się, żeby jakoś bardzo wpłynęły te zmiany na grę. No może Infik z podczepianym Shotgunem Tongue


RE: Stream Devsów - 28.03.18 + Notatki z Update'u na PTSa z dnia 23.03.18 - Feontil - 04-04-2018

https://twitter.com/psnicto/status/981571747378950145?s=09

Hmmm