PL13 - 13th Polish Company
Update - 08.02.18/ 15:00 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Update - 08.02.18/ 15:00 (/thread-2181.html)



Update - 08.02.18/ 15:00 - Uziriel2796 - 02-08-2018

O godzinie 15:00 serwery zostaną wyłączone. Na live'a trafi wiele zmian, niektóre są naprawdę spore:

1. Unstable Warpgates - wprowadzone zostaną Niestabilne Warpgate'y.

Działanie: Po otwarciu kontynentu przez określony czas Warpgate'y będą niestabilne. Stabilizować będą się po osiągnięciu określonej populacji (96 osób) bądź po 2 godzinach. Podczas, gdy Warpgaty są niestabilne, nie można:

- Budować HIVEów,
- Wywoływać Alertów,
- Przejmować placówek leżących po za jedynym dostępnym latticem,

Można za to:

- Podróżować po neutralnych regionach i przejmować na nich panele,

Cele:

- Zwiększenie gęstości walk podczas słabego zaludnienia kontynentu,
- Zablokowanie łatwych wygranych alertów,
- Alternatywa dla graczy, którzy chcą dołączyć do dużej walki na głównym kontynencie.

2. Koltyr VR - zmieniono przeznaczenie kontynentu Koltyr. Działa on na zasadach VR Training, czyli m.in.:

- Można wyposażyć swoją postać w dowolne uzbrojenie oraz wyposażenie. To samo dotyczy pojazdów.
- Nie da się zdobywać na nim doświadczenia,
- Friendly Fire został wyłączony. Sojusznicy nie otrzymują obrażeń od broni.

W danym momencie mogą istnieć 2 instancje. W każdej może przebywać na raz maksymalnie 99 osób (po 33 na frakcję), co oznacza, że na obu kontynentach może znajdować się maksymalnie 198 osób. Jedynymi pojazdami, które da się zrespić na kontynencie, są Flash, Sunderer oraz Lightning (ma to ograniczyć farmienie graczy, którzy chcą zwyczajnie przetestować bronie, czy poćwiczyć).

3. Bazy dla pojazdów oraz zmiany w lattice na 3 kontynentach: Esamir, Amerish oraz Indar. Więcej o nich możecie poczytać tutaj: https://babagra.pl/2018/01/nowe-bazy-lmg-i-mnostwo-innych-zmian-w-planetside-2/

4. Nowe LMG. O nich również możecie poczytać tutaj: https://babagra.pl/2018/01/nowe-bazy-lmg-i-mnostwo-innych-zmian-w-planetside-2/

5. Zmiany w broniach piechoty:

VE-S Canis (VS) - Specjalna amunicja nie nakłada kary do zwiększenia stożka ognia dla broni, a początkowy Fire Rate został zwiększony z 500 na 550 pocisków na minutę,

MG-S1 Jackal (TR) - zwiększono podstawową prędkość pocisku z 350 na 400 oraz zmieniono działanie BX Adapter:

- Zmieniono ikonę ulepszenia,
- Zaktualizowano opis broni,
- Założenie ulepszenia nie zmniejsza już wielkości magazynka,
- Skrócono czas przeładowania broni z 2.25 s.(krótkie)/2.92 s.(długie) na 2 s.(krótkie)/2.6 s.(długie),
- BX Adapter nie może być wyekwipowany razem z Hybrid Suppresor

MGR-S1 Gladius (NC) - zmniejszenie pojemności magazynka z 28 na 26 pocisków. Zwiększenie zapasu amunicji z 168 na 182 pociski.

6. Usunięto karę do hamowania dla Lightninga. Dzięki temu będzie się dużo szybciej zatrzymywał.

7. Saron LRB (Scythe VS) otrzymał zmniejszenie obrażeń z 65 na 60 od pocisku.

8. Zmiany dla Galaxy:

- Nanite Proximity Repair System - zwiększono zakres działania z 50 na 75 metrów dla pojazdów lotniczych oraz zaktualizowano opis,
- Vechicle Ammo Dispencer - zwiększono zasięg działania dla wszystkich pojazdów (50/75/90/110 metrów w zależności od poziomu),
- (Nowość!) Galaxy Jamming Field - ulepszenie Galaxy blokujące nadlatujące lock-ony (zarówno ziemia-powietrze, jak powietrze-powietrze). Ulepszenie chroni sojusznicze pojazdy, ale nie samo Galaxy. Zasięg działania to 100/125/140/150 metrów.

9. Buff Liberatora:

- Dopalacze Liberatora stały się umiejętnością pasywną, dzięki czemu nie trzeba już wybierać pomiędzy naprawą a prędkością pojazdu. Przy okazji zmniejszono koszt całkowity, a także zmniejszono czas regeneracji umiejętności.
- M60-A Bulldog - Zwiększono obrażenia bezpośrednie z 250 na 400. Wynagradza to celne trafienia w pojazdy. (ESF z 6 pocisków na 4, a Harasser z 8 na 5).

10. Nerf Harasserów: zmniejszono odporność pojazdu na działa czołgów (AP, HEAT, HESH, Viper oraz odpowiedniki na innych frakcjach).

- AP oraz HESH - 3 strzały (po 2 strzałach zostaje 1% życia)
- HEAT - 4 strzały (po 3 zostaje ok. 5% życia)
- Viper - 7 strzałów (po 6 zostaje ok. 2% życia)

Oczywiście nie liczono tu obrażeń zadawanych przez Gunnera. Na wszystkich frakcjach wystarczy przeważnie 1 combo, by zniszczyć Harassera.

11. TR otrzymali zestaw zbroi Arbiter oraz hełm Arbiter.

12. Naprawione bugi:

- Naprawiono bug, który sprawiał, że niektórzy gracze widzieli animację strzelania po tym, jak ktoś przeładował broń typu burst.
- Naprawiono bug, który sprawiał, że nie dało się wsiąść do pojazdu, którego kierowcą nie jest właściciel.
- Informacja "Join Combat" będzie się teraz wyświetlała graczom, którzy posiadają poniżej 20 poziomu postaci.
- Zmodyfikowano porady, które przeznaczone były dla kontynentu Koltyr.
- Nie powinny być widoczne kłódki na placówkach wroga, które są połączone z innym terytorium wroga
- Usunięto timer z kolejek na kontynent, ponieważ nie spełnia swojej roli i jest wielce niedokładny
- Usunięto wskaźnik populacji serwerów podczas tworzenia postaci
- Tylko strzały w głowę wyświetlają teraz ikonę HS. Wcześniej zadanie obrażeń odpowiednim obiektom również to robiło.
- Wyciągnięty nóż nie powinien się więcej psuć, jeżeli wsiądziemy do pojazdu
- MAXy mogą teraz przejmować punkty, które do tej pory były przeznaczone do przejmowania przez pojazdy
- Bastion Fleet Carrier otrzymał przeróbkę, ale Devsi wciąż nad nią pracują
- Komenda /squad promoteme będzie teraz wyświetlała dane osoby, która prosi o dowództwo
- Dodano wiadomości, które informują graczy w momencie, gdy są promowani na lidera lub gdy przychodzą do nich powiadomienia.
- Implanty pokazywane na ekranie śmierci, będą miały teraz odpowiedni poziom, a nie maksymalny
- w VR Training Zones wyłączony został system Bounty.
- Poprawiono działanie Tank Mines. Okazało się, że w poprzednim updacie, poprawa nie została wprowadzona.
- Zmodyfikowano otrzymywanie wiadomości za nagrody otrzymywane po alercie,
- Zmodyfikowano pozycję Forward Gripa dla Canisa,
- Zaktualizowano opis Gauss SAWa oraz Anchora,
- Solid Dark Green Camo otrzymało nową ikonę,
- Noszenie Nanowave Armor nie sprawia, że po właczeniu Resist Shield gracz otrzyma zmniejszone obrażenia od strzału w głowę,
- Wskaźnik populacji, który dostępny jest po rozwinięciu minimapy, odzwierciedlać powinien personalne ustawienia koloru gracza.