PL13 - 13th Polish Company
Stream Devsów - 24.01.18 - Wersja do druku

+- PL13 - 13th Polish Company (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Stream Devsów - 24.01.18 (/thread-2169.html)



Stream Devsów - 24.01.18 - Uziriel2796 - 01-21-2018

W przyszłą środę odbędzie się Stream z udziałem Devsów. Poprowadzą go jak zwykle Nick Silva oraz Wrel. W poniedziałek po południu lub w nocy powinniśmy uzyskać informację na temat konkretnej godziny. Wrel nie chciał zdradzać szczegółów, napisał więc jedynie o 3 kwestiach, które na bank zostaną poruszone:

1. Nowe LMG - zostaną ładnie zapowiedziane i opisane.

2. Zmiana statusu konstrukcji. Od pewnego czasu wiadomo już, że Devsi dążą do tego, by konstrukcje nie wpływały już na Alerty, ale na to, w jaki sposób toczy się walka. Najbliższe updaty mają porządnie namieszać w systemie konstrukcji.

3. Zmiana sposobu, w jaki odblokowują się kontynenty oraz wywoływane i przeprowadzane są Alerty. Obecna sytuacja nagradza frakcje, które atakują wywołującą Alert frakcję. Ma się to zmienić, a że Devsi pracują nad tym aktualnie, to można się spodziewać, że coś tam w środę pokażą.

Inne ważne zmiany, nad którymi obecnie pracują Devsi, to:

1. Nowe bronie z ostatnio wypuszczonej serii. Po LMG najprawdopodobniej otrzymamy nowe Scout Rifle bądź Battle Rifle (bronie typu Vandal czy Warden)

2. Nowe tutoriale dla nowych graczy. To najważniejszy cel dla Devsów na ten rok. Zobaczymy wkrótce, o co chodzi...

3. Pogłębienie znaczenia Outfitów w grze. Brzmi kusząco, ale nie usłyszeliśmy jeszcze żadnych wieści, jak ma wyglądać ten proces. Może w środę?

4. Nacisk na pogłębienie dowodzenia. Tak samo jak w poprzednim punkcie.


RE: Stream Devsów - 24.01.18 - Uziriel2796 - 01-25-2018

Moje notatki ze streamu:

Stream Deweloperski – Planetside 2 – 24.01.18
W pierwszym z tegorocznych streamów, Devsi nie zapowiedzieli wielu rzeczy. Oczywiście na PTSa trafią zmiany (powinny się pojawić kilka godzin po streamie), ale nie są wielkie, a Devsi raczej skupili się na planach oraz tym, co chcieliby osiągnąć do końca roku.
1. Zaczynając od nowości: Na PTSa trafił nowy system progresji gry, o nazwie „Unstable Warpgates” (Niestabilne Bramy Teleportacyjne). W momencie, gdy otwiera się któryś z kontynentów, grać można jedynie na placówkach, które znajdują się na zewnątrz mapy (Lattice wokół mapy). Z czasem, jeżeli na kontynencie pojawi się więcej osób lub kontynent będzie otwarty dłuższą chwilę, Warpgate’y ustabilizują się i dostępna będzie cała mapa. Ulepszenie to ma sprawić, że na kontynentach o małej populacji będzie można z łatwością znaleźć walkę, a nie skakać od bazy do bazy w poszukiwaniu jednego przeciwnika. Dodatkowo w planach twórcy przewidują rozwinięcie tej koncepcji w połączeniu z wygranymi Alertami. Jeżeli dana frakcja wygra Alert, przez określony czas będzie mogła korzystać ze specjalnego bonusu (darmowego lotnictwa, pojazdów, MAXów). Nie wydaje się być to najgorszym rozwiązaniem, ponieważ nie da się zamknąć kontynentu, który ma nieustabilizowany Warpgate. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest ułatwienie organizatorom eventów na serwerze Jaeger (LaneSmash, event Napoleoński)
2. Kolejną nowością było przedstawienie nowego członka zespołu Planetside 2. Garret Brush został kolejnym programistą w drużynie (Innym jest Paul Dziadzio). Jest świeżo po studiach informatycznych i nie posiada jeszcze doświadczenia w branży. Nie skreślajcie go jednak – został on wybrany spośród dziesiątek kandydatów, a w pracy zdążył już poprawić parę elementów gry (np. dzięki niemu znów możemy respić się w Sundererach członków naszego składu). Jak podkreśla, jego ulubioną frakcją jest NC, a klasą Infiltrator wyposażony w broń bolt-action.
3. Nowe LMG otrzymają nowe udźwiękowienie, nad którym aktualnie pracuje Daybreak. Ponadto nowe LMG NC: MGR-L1 Ballast, otrzyma zmienioną nazwę.
4. Podsumowano także ostatni update na PTSa.
5. Plany na ten rok są imponujące. Devsi zaczną od kwestii według nich najważniejszej, czyli pomocy nowym graczom w poznaniu gry. Mają temu służyć nowe tutoriale, których ma być co najmniej osiem (liczba może być większa). W stosunku do nowych graczy ma działać również Mentor Squad System, dzięki któremu bardziej doświadczeni gracze otrzymają możliwość skompletowania nowych wyzwań, a nowi gracze będą mogli uczyć się od starszych. Wypowiedzi były jednak tonowane tak, by nie zdradzać zbyt dużo szczegółów.
6. Kolejne zmiany dotkną struktur Outfitów. Póki co Wrel określił obecnie funkcjonujące organizacje jako „Przydługą listę przyjaciół”. Koncepcja jak na razie nie jest precyzyjnie określona. Pojawiły się pomysły (nowe rangi Outfitowe, zadania dzienne dla Outfitu), ale prym jak na razie mają tutoriale dla nowych graczy, a te zmiany ujrzymy zapewne później w tym roku. Wrel wspomniał także o tym, że rozbudowany zostanie lore Planetside 2 i w grze pojawi się tajemniczy system reliktów (Po czym został szybko uciszony przez resztę zespołu).
7. Na koniec zostało omówić jeszcze jeden obiekt, który pojawia się w grze po wygranym Alercie. Bastion Fleet Carrier, który może zostać zauważony chwilę po zbombardowaniu kontynentu otrzyma nowy wygląd. Łącząc to z pomysłem, który wyciekł przy ostatnim streamie, można przewidywać, że obiekt ten zostanie wykorzystany w jakiś nowy sposób, choć nie jest to obecnie priorytetem zespołu.

[Obrazek: d08fb9e58b292.png]

To już wszystko. Jeżeli coś pojawi się w notkach do update’u na PTSa, to opiszę to jak tylko będę mógł.