PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2
Update - 20.11.17/ 15:00 - Wersja do druku

+- PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2 (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Update - 20.11.17/ 15:00 (/thread-2135.html)



Update - 20.11.17/ 15:00 - Uziriel2796 - 11-18-2017

Gotowi na zmiany i piątą rocznicę PS2?


1. Wprowadzenie paczek rocznicowych. Więcej o nich w tym wątku

2. Timer przeciążanego generatora nie będzie już widoczny na HUDzie.

3. Dodano filtr do implantów, który pozwala oddzielić posiadane od nieposiadanych.

4. Czas alertu pojawia się teraz na HUDzie oraz pod klawiszem TAB

5. Można teraz wybierać mapę świata z poziomu klawisza M - nie trzeba już iść na WARPa, by przenieść się na VR Training

6. ISO-4 jest teraz pokazywane pod minimapą, na klawiszu TAB oraz ekranach ładowania.

7. Jeżeli w regionie, w którym się znajdujesz jest więcej niż 60% sojuszników, quick deploy zostanie wyłączony. Ułatwienie dla dowódców.

8. Punkty, których nie da się przejąć, widoczne są teraz na HUDzie oraz mają specjalne, przekreślone ikonki, by dowódca wiedział, że trzeba się cofnąć na poprzednią placówkę nieco wcześniej.

9. Kliknięcie na okienko boostu w ekranie ładownia, przenosi cię teraz do menu boostów

10. Na rozszerzonej minimapie widać teraz populację na placówce, na której obecnie się znajdujesz.

11. Można wybierać użytkowników, klikając na chat pod klawiszem enter, z poziomu HUDu

12. Sojusznicze Sunderery nie mogą się rozstawiać w miejscach, gdzie istnieje no-deploy zone (WIEEELKI boost dla atakujących)

13. Można zrzucać się na świeczce w dowolne miejsce na mapie.

14. Nowe implanty:
- Assassin - Zabijanie celów daje ci szansę na to, że zniknie z ciebie marker spotujący, a HS zawsze usuwa go. Na piątym poziomie zadawanie obrażeń celowi spotuje go.
- Overdrive - Ramowanie celów, jeżeli jesteś w siedzeniu pilota, sprawia, że Flash i Harasser odzyskują turbo. Na piątym poziomie bonus ten tyczy się również ESFów oraz Libków.
- Logistics Specialist - Jeżeli siedzisz w pojeździe, to pojazd automatycznie staje się miejscem spawnu dla pojazdu. Big Grin

15. Obrażenia Daltona z 1000 na 1500 - Libek dalej nie one-hituje ESFów (które dostaną buffa do odporności), ale każdy inny cel w grze będzie łatwiejszy do zabicia.

16. Zephyr:
- Obrażenia z 350 na 500
- Rozrzut z 0.75 na 0.5 (celniejszy)
- Velocity z 200 na 250 (szybszy)
- Recoil Recovery Rate z 0.175 na 0.2 (szybszy)

17. Duster
- Rozrzut maksymalny z 6 na 3.5 (celniejszy)
- Rozrzut minimalny z 2 na 1.5 (celniejszy)

18. Tankbuster - obrażenia od strzału z 175 na 250

19. ESFy otrzymały nerfa do odporności na Shreddera, Tank Bustera, Heliona i Vulcana.

20. Gatekeeper - otrzymał mniejszy rozrzut podczas burstu.

21. Mjolnir - obrażenia bezpośrednie z 80 na 100.

22. Spear Phalanx Turret - obrażenia z 500 na 600 oraz Obrażenia od bliskiego wybuchu z 250 na 300.

23. AV MANA Turret - otrzymała zwiększoną odporność na Daltona, Zephyra i Hornety\

24. Naprawiono buga związanego ze spawnowaniem pojazdów za pomocą automatycznego systemu spawnowania.

25. MBT i Libki nie będą pokazywały się jako dostępne, jeżeli nie będziesz miał TechPlanta.

26. Naprawiono buga, który nie pozwalał osobom w składzie respić się w pojeździe, jeżeli nie było w nim właściciela na miejscu kierowcy.

27. Naprawiono buga związanego z Ammunition Beltami

28. Nie będzie się dało rozpocząć alertu na zamkniętych kontynentach.

29. Nie da się już postawić Hardlight Barrier przed tubą do spawnowania

30. Naprawiono 5 poziom Assimilate'a. Znowu.

31. Dodano elementy dźwiękowe do Nano-Cyclera.

32. Friendly Fire nie anuluje już Redeploy'a.


RE: Update - 20.11.17/ 15:00 - PLHammerhand - 11-21-2017

(11-18-2017, 10:36)Uziriel2796 napisał(a):  
Gotowi na zmiany i piątą rocznicę PS2?

32. Friendly Fire nie anuluje już Redeploy'a.

O nie...