PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2
Rework gry - 26.09.17/ 00:00 - Wersja do druku

+- PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2 (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: FORUM GŁÓWNE (http://pl13.com.pl/forum-48.html)
+--- Dział: Informacje/Newsy (http://pl13.com.pl/forum-49.html)
+---- Dział: Newsy z gry oraz Outfitu (http://pl13.com.pl/forum-51.html)
+---- Wątek: Rework gry - 26.09.17/ 00:00 (/thread-2102.html)



Rework gry - 26.09.17/ 00:00 - Uziriel2796 - 09-26-2017

Doczekaliśmy się. Dziś o północy Planetside 2 zostanie zmieniony w stopniu, w jaki chyba jeszcze nigdy nie był...

1. Piechota będzie mniej skuteczna w starciach długodystansowych z pojazdami, za to będzie łatwiej przetrwać starcie bliskodystansowe. Praktycznie każda broń na pojazd otrzymała nerfa, także walki pojazd vs. pojazd trwać będą dłużej.

2. Walki lotnicze pomiędzy pojazdami tej samej kategorii będą trwały mniej więcej tyle samo czasu. Jednak to ESFy mają stać się głównym orężem walki, stąd nerf liberatorów i galaxy. Potężne wzmocnienie otrzymała za to Valkyria, którą teraz można łatwiej naprawić, a jej bronie otrzymały buffa do statystyk.

3. Większość rakietnic otrzymało krótszy czas przeładowania, więcej amunicji, szybciej pobierają ją z paczek z ammo, ale za to są słabsze pod względem obrażeń i nie zabijają już na strzał piechotę (za wyjątkiem decimatora). Krótszy jest też dystans, na którym łapią lock-ony, ale robią to za to o wiele szybciej. Rakietnice przeciwlotnicze nie zadają już obrażeń od wybuchu piechocie.

4. C4 łatwiej przylepić do wroga. Zadają za to mniej obrażeń, a także mają mniejszy promień wybuchu. 1 C4 zadaje mniej obrażeń, ale 2 na MBT nadal go niszczą.

5. Archer jest mocniejszy na pojazdy, ale słabszy w stosunku do MAXów. Jeżeli strzelasz w cel oddalony o co najmniej 25 metrów, pocisk wybucha, co ma zwiększyć jego efektywność.

6. Canister, PPA oraz Marauder zadają teraz obrażenia wszystkim pojazdom.

7. Kobalt pozostaje jedyną bronią, która nie zadaje obrażeń pojazdom. Jest najskuteczniejszy na piechotę. Buldog ma największy promień wybuchu, a Furia znów stała się opcją przeciwpancerną.

8. Mjolnir, Vulcan oraz Aphelion działają gorzej na dystansie (właściwie, to tylko te dwie od końca). Mają być brońmi na krótki dystans.

9. Brońmi na średni dystans zostały Enforcer oraz Saron, natomiast kompletnie zmieniony Gatekeeper pozostaje bronią na daleki dystans, co było pierwotnym założeniem tej broni.

10. Brońmi przeciwpancernymi na średni dystans są teraz Bazyl i G40. Obie zadają wysokie obrażenia na tym dystansie i mają większy rozrzut niż, bronie na daleki dystans, czyli Halabarda i G30.

11. Bronie na Valkyrii mają teraz podobną siłę ognia, co bronie ESFów, a nie wieżyczek na Sundku.

12. Wszystkie bronie nosowe na Libku mogą się obracać. Wszystkie bronie dostały nerfa, ale zwiększono odporność Libka od spodu o 50%. Celem Libków będzie teraz walka w większych starciach i pomoc w eliminacji lotnictwa.

13. Bronie główne na Vanguardzie i Lightningu otrzymały cały zestaw przeróbek. Obecnie AP ma najszybsze pociski i zadaje najwięcej obrażeń. HEAT zadaje mniej obrażeń, ale szybciej się przeładowywuje, co w efekcie sprawia, że będzie wygrywało dłuższe walki z AP. HESH (Stare HE) ma obrażenia takie same jak AP i największe obrażenia od wybuchu pocisku, jednak jest najwolniejsze. Viper na Lightningu zadaje największe obrażenia, ale tylko wtedy, gdy uda się trafić naraz wszystkimi 6 pociskami.

14. Bronie na przodzie ESFów są skuteczniejsze względem ciężkiego lotnictwa. Bronie A2A są skuteczniejsze niż dotychczas, a pociski Hornet dostały buffa do zabijania czołgów.

15. Koniec Winshielda. Teraz Vanguard posiada umiejętność zwiększania swojej odporności na pociski, ale nie jest już nieśmiertelny, tylko zbiera mniej obrażeń. Jeżeli natomiast pojazd zajedzie cię od tyłu - nie redukuje ich w ogóle.

16. Flanker Armor - nowe ulepszenie pojazdów, które zwiększa odporność na C4.

17. Nanowave i Kinetic Armor będą teraz działać inaczej:

Nanoweave and Kinetic Armor
MAX’s Kinetic Armor and infantry’s Nanoweave Armor now reduce different resist types by 20%, based on rank, instead of increasing the amount of resistance with each rank. This change allows low ranks of the ability to be immediately competitive with higher ranks in most situations.

Rank 1: Reduces small arms damage by 20%.
Rank 2: Reduces small arms and heavy machine gun damage by 20%.
Rank 3: Reduces small arms, heavy machine gun, and gatling damage by 20%.
Rank 4: Reduces small arms, heavy machine gun, gatling, and soft-point machine guns, damage by 20%.
Rank 5: Reduces small arms, heavy machine gun, gatling, soft-point machine guns, and anti-materiel rifles by 20%.

MAX Flak Armor

The MAX Flak Armor cert line has been renamed Ordnance Armor, and follows a different progression path than infantry’s Flak Armor on Live.
Rank 1: Reduces common explosion damage by 50%.
Rank 2: Reduces common explosion damage by 50%, and infantry rocket damage by 20%.
Rank 3: Reduces common explosion, tank mine, and C4 damage by 50%; and infantry rocket damage by 20%.
Rank 4: Reduces common explosion, tank mine, and C4 damage by 50%; and infantry rocket and tank shell damage by 20%.
Rank 5: Reduces common explosion, tank mine, and C4 damage by 50%; and infantry rocket, tank shell, light AV, and A2G explosive damage by 20%.

Flight Suit
Fuel capacity per rank from 10/13/15/20 to 30/35/38/40%.
Reduces the cooldown time on Ambusher jump jets by 0.60/0.80/0.90/1 second.
Rank 3 cert cost from 150 to 200.
Rank 4 cert cost from 250 to 500.

+ Nowe kosmetyki i naprawa bugów.

+ Zadawanie obrażeń pojazdom naziemnym daje teraz Vehicle Damage, za które otrzymujemy doświadczenie.