PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2
Zmiany na PTSie - Wersja do druku

+- PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2 (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: PORADNIKI I GRA (http://pl13.com.pl/forum-142.html)
+--- Dział: Dyskusja ogólna (http://pl13.com.pl/forum-33.html)
+--- Wątek: Zmiany na PTSie (/thread-1993.html)

Strony: 1 2 3


Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 03-18-2017

Wczoraj był update, o którym zapomniałem powiedzieć. Oto, co wprowadzono na PTSie w skrócie:

1. Nerf implantów, które były zbyt OP. (Catlike, Minor Cloak)

2. Naprawa błędów na zmienionym Ikanamie.

3. Zmiany w poruszaniu się pojazdów.

4. NSX Yumi - nowy assault rifle.

5. Claymore dostał buffa.

6. Inne rzeczy, które nie są aż tak ważne.


RE: Zmiany na PTSie - WujeQ - 03-18-2017

Nowe armory dla NC, wyglądają o wiele lepiej niż poprzednie. Yumi strzela seriami po 5, ale ma opóźnienie przy wystrzale ok 1sec.

Średnio 2 serie (celując w korpus) na odległości 40-60m by ubić cel.

Bunkry weszły chyba w poprzednim patchu, ale można je przejmować nawet jeżeli nie ma się połączenia z placówką.

Buff Cleymora polega na większym kącie wybuchu, z 90 na 135 stopni.


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-01-2017

I kolejne zmiany!

1. Yumi - większe obrażenia od strzału z 143 na 150. Oprócz tego nowy odgłos wystrzału i animacje.

2. Forward Station!!! i jeszcze kilka wykrzykników. Dosłownie: "The Forward Station acts as a deployable spawn point that can be placed indoors, and regenerates the shields of nearby allies while deployed." - chyba przesadzili tym razem. Możliwość rozkładania spawna w placówce będzie bolała. Niemniej jest też kilka ograniczeń:
- są strefy No Deploy
- medyk może postawić tylko 1.
- po zebraniu dodatkowego z terminala, terminal ulega zniszczeniu.
- może być stawiany w odległości co najmniej 75 metrów od innego spawna tego typu.
- zasięg spawna - 100 metrów.

To jest straszne. Składy dobrze zarządzające spawnem będą robiły co chcą. No chyba, że znajdzie się infi z MP4.

3. Zmiany w placówkach (nawet więcej wykrzykników)
a) Posiadanie Tech Planta nie gwarantuje już posiadania MBT. Nie będzie też można spawnować stockowych Flashy.
b) AMPy nie dają premii do długości działania Phalanxów.

4. Zmiany w przejmowaniu kontynentów - znikają bonusy, pojawiają się nowe:
- Amerish - Generatory w bazach po pewnym czasie automatycznie się regenerują.
- Indar - wieżyczki mogą strzelać dłużej (dotychczasowy bonus AMPów).
- Esamir - jeżeli jesteś blisko punktu w swojej placówce, otrzymujesz regenerację tarcz.
- Nikt nie zauważył, że istnieje Hossin, więc pewnie bonus z Hossinu zostanie utrzymany.


RE: Zmiany na PTSie - WujeQ - 04-01-2017

Można te zmiany określić słowami: Co tu się do kurwy nędzy odpierdala!


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-01-2017

W sumie dużo i w sumie nic.


RE: Zmiany na PTSie - Kornyk - 04-01-2017

Że Ci się Uzi chciało Big GrinBig Grin


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-01-2017

Co mi się chciało? Nie rozumiem...


RE: Zmiany na PTSie - Kornyk - 04-01-2017

No to, że im się chciało w takim razie Smile


RE: Zmiany na PTSie - pawel203 - 04-03-2017

Fajnie że jakaś aktualizacja weszła, może będzie lepiej wszystko grać.


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-19-2017

Jezu Chryste, ile zmian:

1. Zmiany w systemie otrzymywania obrażeń przez pojazdy. Zmienić ma się pancerz, który teraz będzie chronił nieco inaczej. Mianowicie zamiast zmniejszać obrażenia z konkretnej strony, nieposiadanie pancerza w danym miejscu, skutkować będzie zwiększeniem obrażeń. Odwrócenie tego systemu ma sprawić, że niektóre z broni, które dotychczas służyły zarówno do walki przeciwko piechocie jak i pojazdom, będą teraz spełniały rolę albo do walki z pojazdami albo do walki z piechtą.

Dodatkowo większość broni na pojazdy zostanie znerfiona pod względem obrażeń.

Lightningi i MBT nie będą otrzymywały większych obrażeń z kierunków: przód, góra i boki. Od tyłu i spod spodu będą otrzymywały 2x więcej obrażeń.

2. Usunięte zostaną ulepszenia pancerza na ww. pojazdach. W zamian można nabyć większą odporność przed C4, minami.

3. Harassery, Sundki i ANTy z każdej strony będą otrzymywały tyle samo obrażeń. ( Tongue )

4. Prowlery i Magridery będą miały zwiększone zdrowie z 4000 na 5000 ( Angry )

5. Vanguard będzie miał zwiększone zdrowie z 4000 na 6000 ( Tongue )

6. Lightningi będą miały zwiększone zdrowie z 3000 na 4000 ( Smile )

7. Harasser dostanie defens slota, który będzie mógł zwiększyć jego zdrowie z 2500 na 3000 (Dodgy)

8. Sundki i ANT będą miały 4000 hp, tak jak zawsze. Jednakże, można kupić na sundku pancerz, który zwiększy HP o 1000, a na mrówce o 400

9. Samolotów nie zmieniają pod względem hp.

10. Pojazdy zaczynają się palić, gdy zostanie im 20% życia. Do tej pory było to pomiędzy 10% a 18% w zależności od pojazdu.

11. Pozbyto się 25 z 50 typów odporności w grze. Nie wiem co to znaczy, ale robi wrażenie Tongue

12. Zmiana w "wybuchach" pocisków. Blast zostanie ustabilizowany dla każdej broni w ten sposób: jeżeli broń ma mały promień, to blast mieścił się będzie w przedziale 0.5 (maks damage) - 3 metry (min damage). Jeżeli broń ma duży promień wybuchu 1 - 5 metrów. Minimalne obrażenia od wybuchu to 50 (czasem 25). Jeżeli jednak strzelasz w cel oddalony co najmniej o 201 metrów, to efektywność wybuchu spada lub wygasa.

13. Działa AP, HE i HEAT będą zadawały tyle samo obrażeń na minutę (albo będą niewielkie różnice). Jednakże AP będzie miało najmniejszy opad, największe obrażenia od strzału, ale co za tym idzie, długi czas przeładowania. HEAT będzie najbardziej szybkostrzelny, ale będzie przegrywał z AP pod względem walk 1 vs 1. Natomiast HE będzie posiadał największy promień wybuchu, a jego obrażenia będą porównywalne do działa AP. Na dodatek działo HE będzie się nazywało HESH, czyli będziemy mieli działa AP, HEAT i HESH.

14. Magrider dostanie buffa do szybkości przeładowywania pocisków. Prowler dostanie nerfa do tej statystyki. Jest to spowodowane tym, że devsi zauważyli, że mag jest słaby, a pralka mocna.

15. Pociski z czołgów będą wolniejsze i będą szybciej opadały. Jednakże w porównaniu do innych pociski AP będą opadały nieco wolniej. Dodatkowo NC otrzymało buffa i wszystkie ich pociski z dział opadają nieco wolniej.

16. Vanguard (po angielskiemu. Jakby ktoś miał problem, to niech pisze pod spodem) - najmniejszy opad pocisków

Titan AP
Now on Tank Shell Resist type (from AP Tank resist type)
Damage from 2075 to 800
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 450 to 500
Inner Radius from 0.5 to 1
Outer Damage from 1 to 50
Outer Radius from 1 to 3

Titan HEAT
Damage from 1300 to 600
Reload: from 4 seconds to 2.75 seconds
Projectile Velocity from 275 to 225
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 750 to 500
Outer Damage from 1 to 50

Titan HE
Renamed “Titan-150 HESH”
Damage from 1300 to 750
Projectile Velocity from 275 to 225
Gravity from 4 to 5
Outer Blast Damage from 1 to 50

Magrider - najszybsze przeładowanie:

Supernova FPC
Now on Tank Shell Resist type (from AP Tank resist type)
Reload 3.75 seconds to 3.25 seconds
Projectile Velocity from 225 to 250
Damage from 1865 to 700
Blast
Inner Damage from 450 to 500
Inner Radius from 0.5 to 1
Outer Damage from 1 to 50
Outer Radius from 1 to 3

Supernova PC
Reload from 3.75 seconds to 2.5 seconds
Projectile Velocity from 225 to 200
Damage from 1410 to 500
Blast
Inner Damage from 750 to 500
Outer Damage from 1 to 50

Supernova VPC
Reload from 3.75 seconds to 3.25 seconds
Projectile Velocity from 225 to 200
Damage from 1175 to 650
Outer Blast Damage from 1 to 50

Prowler - największa ilość obrażeń od strzału (a raczej dwóch strzałów):

P2-120 AP
Now on Tank Shell Resist type (from AP Tank resist type)
Damage from 1250 to 600
Reload from 2.5 seconds to 3.5 seconds
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 375 to 450
Inner Radius from 0.5 to 1
Outer Damage from 1 to 50
Outer Radius from 1 to 3

P2-120 HEAT
•Damage from 1000 to 475
•Outer Blast Damage from 1 to 50
•Projectile Velocity from 250 to 200

P2-120 HE
Renamed “P2-120 HESH”
Damage from 725 to 550
Reload from 2.5 seconds to 3.5 seconds
Projectile Velocity from 250 to 200
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 650 to 600
Outer Damage from 1 to 50

17. Lightning

Viper (najwięcej obrażeń, jeżeli trafisz 6 pociskami):

Damage from 345 to 225
Blast
Inner Damage from 450 to 250
Inner Radius from 0.5 to 1
Outer Radius from 4 to 3

Python AP (najwięcej od strzału)
Now on Tank Shell Resist type (from AP Tank resist type)
Damage from 1400 to 600
Projectile Velocity from 225 to 250
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Radius from 0.5 to 1
Outer Radius from 1 to 3
Outer Damage from 1 to 50

Python HEAT
Damage from 1275 to 450
Reload from 3 seconds to 2 seconds
Projectile Velocity from 225 to 200
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 750 to 500
Outer Damage from 1 to 50

Python HE
Renamed “L100 Python HESH”
Damage from 1100 to 575
Velocity from 225 to 200
Gravity from 4 to 5
Blast
Inner Damage from 1000 to 1050
Outer Damage from 1 to 50

18. Reload speed
Zamiast obniżać czas przeładowania o 0.1/0.2/0.3/0.4/0.5 sekundy, teraz obniża ten czas o 5/6.25/7.5/8.75/10% czasu normalnego przeładowania. Skutkuje to tym, że pierwszy lvl jest bardziej atrakcyjny i dostosowywuje się do frakcyjnego czasu przeładowania.

19. Spear Phalanx

Max Damage from 1550 to 500
Min Damage from 1250 to 350
Blast
Inner Radius from 0.35 to 1
Outer Damage from 1 to 50

20. Bronie gunnera

Vulcan (Prowler/Harasser)

Fire Rate from 75 to 100
Max Damage from 167 to 143
Max Range from 10 to 20 (Prowler Version Only)
Min Damage from 125 to 100
Min Range from 200 to 50

Aphelion (Magrider/Harasser)

Now on Armor Piercing Bullet Resist type (from Aphelion)
Max Range from 20 to 10 (Harasser version only)
Min Damage from 170 to 143 (Magrider version only)
Min Damage from 170 to 125 (Harasser version only)

Mjolnir (Vanguard/Harasser)


Now on Light Anti-Vehicle resist type (from Mjolnir resist type)
Damage from 150 to 85
Blast
Inner Damage from 50 to 125
Inner Radius from 0.2 to 0.5
Outer Damage from 20 to 10
Outer Radius from 2 to 3

Saron (Magrider / Harasser)

Damage from 284 / 250 to 150 / 150
Blast
Inner Damage from 200 to 150
Inner Radius from 1 to 0.5
Outer Damage from 1 to 50
Outer Radius from 2 to 3
•Cone of Fire
Max from 1 to 2 (Harasser only)

Enforcer (Harasser / Vanguard)

Damage from 450 / 500 to 250 / 300
Blast
Inner Damage from 334 to 150
Outer Radius from 2 to 3
Projectile Gravity from 4 to 5
Removed continuous reload
Reload set to 4 seconds
Updated projectile trail

Halberd (Harasser / MBT)

Max Damage from 800 / 1000 to 400 / 500
Reload from 3.25 seconds to 3.5 seconds
Blast
Inner Damage from 450 to 150
Outer Damage from 1 to 50
Bullet kick arc angle from 0 to 0.15
Crosshair changed

Gatekeeper

Now on Light Anti-Vehicle resist type (from Gatekeeper resist type)
Damage from 70 to 125
Burst from 1 to 10
Burst Fire Rate set to 0.1 seconds
Projectile Gravity from 4 to 6
Reload from 1.75 seconds to 3 seconds
Recoil from 0 to 2
Cone of Fire
Min remains 0.15
Max from 0.15 to 0.3 (Prowler only)
Max from 0.15 to 0.5 (Harasser only)
Growth per shot set to 0.05
Inner Blast Radius from 0.6 to 0.5

Canister

Vanguard

Now on Heavy Machine Gun resist type (from canister type)
Pellet Spread from 0.9 to 2
Rate of Fire from 180 to 120
Max Damage from 125 to 85
Min Damage from 100 to 50
Max Range from 10 to 20
Min Range from 42 to 50

Harasser

Now on Heavy Machine Gun resist type (from canister type)
Pellet Spread from 1.1 to 2.25
Max Damage from 125 to 65
Min Damage from 100 to 50
Min Range from 32 to 50

Marauder

Prowler

Damage from 350 to 100

Harasser

Damage from 315 to 100

All Versions

Fixed a bug with firing animations not triggering every shot
Modified audio and visuals
Now on Light Anti-Vehicle resist type (from Marauder / PPA type)
Cone of Fire
Growth per shot set to 0.25
Max set to 1
Min from 0.1 to 0.25
Inner Blast Radius from 1 to 0.5

PPA

Magrider

Now on Light Anti-Vehicle resist type (from Marauder / PPA type)
Reload Speed from 2.5 seconds to 3 seconds
Max Damage from 225 to 250
Max Damage Range from 50 to 20
Min Damage Range from 100 to 50

Harasser

Now on Light Anti-Vehicle resist type (from Marauder / PPA type)
Reload Speed from 2.5 seconds to 3 seconds
Max Damage Range from 30 to 10
Min Damage Range from 75 to 50

Fury

Now on Light Anti-Vehicle Resist Type (from Fury type)
Extended Magazine cert line refunded and replaced with a two-rank cert line
Damage:
Sunderer from 400 to 100
Harasser from 365 to 175
Flash from 365 to 175
Inner Blast Damage
Harasser from 150 to 200
The rest remain at 150
Outer Blast Damage
All from 1 to 50

Bulldog

All versions
Now on Light Anti-Vehicle Resist Type (from Fury type)
Outer Blast Damage from 1 to 50
Harasser
Damage from 750 to 300
Sunderer / ANT / Galaxy
Damage from 1000 / 1000 / 600 to 250 / 250 / 250
Third person rear camera now uses correct pivot point.


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-19-2017

WIECIE CO, ZMIAN JEST TYLE, ŻE NIE STARCZY FORUM

Macie link:

https://forums.daybreakgames.com/ps2/index.php?threads/pts-update-04-18.245553/#post-3457503


RE: Zmiany na PTSie - Tryumfator - 04-19-2017

Czy to normalne? Gdyby to wprowadzali stopniowo - ok, ale tak wszystko na raz?


RE: Zmiany na PTSie - Grzegorzek - 04-19-2017

I już czuje ten ogromny BUL dupy.


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-19-2017

Jest problem, bo nie da się ogarnąć tego wszystkiego. To jak życie w postapokaliptycznym Radomiu. Było chujowo i ciul wie co będzie. A człek się nieznanego boi najbardziej Tongue


RE: Zmiany na PTSie - IICzern - 04-19-2017

rzyć będzie i tyle. Jeśli te zmiany wejdą w takim stanie to Harassery będą się nadawały tylko do ostrożnego farmienia piechoty w bazach. Ded gejm.


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-19-2017

Nie, bo Canister będzie przeciwpancerny Big Grin


RE: Zmiany na PTSie - Feontil - 04-20-2017

Vanguard Shield
The Vanguard Shield is being changed from a health based over-shield, to an armor bonus now called ‘Forward Vanguard Shield’. When activated, the shield reduces incoming damage to the front and top by 67% and to the sides by 34%. Now lasts 8 seconds and damage taken cannot end the effect early.

Often referred to as the ‘I-win-Button’ the Vanguard shield was frustrating to play against and useful in almost every situation. This change forces more thoughtful decision making on when to use the ability, also resulting in more counter-play.
[Obrazek: DSC07012.JPG]


RE: Zmiany na PTSie - Feontil - 04-20-2017

[Obrazek: large.jpg]https://streamable.com/tbs4t


RE: Zmiany na PTSie - Uziriel2796 - 04-23-2017

Tak w ogóle to w piątek był kolejny update na PTSie, którego nie zauważyłem. Oto lista zmian:

1. Kraken ma teraz taki sam damage jak Decimator (miał mniejszy)

2. Swarm: zmniejszenie obrażeń od wybuchu, pociski lecą dłużej (z 5 sekund przy strzale szybkim i 8 przy wolnym na 16 sekund).

3. Wieżyczki inżyniera tracą odporność na wybuchy.

4. Wieżyczka AV:
- damage z 1335 na 700
- obrażenia od wybuchu z 500 na 250
- promień wybuchu z 0.35 na 0.5 metra
- Nie zabija już piechoty na 1 strzał

5. PPA:
- Obrażenia ze 100 na 75
- Fire Rate z 200 na 250
- Obrażenia od wybuchu z 225 na 250
- Promień wybuchu z 4 na 3 metry

6. Marauder:
- Blast z 4 na 3 metry

7. Viper:
- Recoil z 1 na 2,5
- Teraz posiada Cone of Fire i jest celniejsza na dystansie

8. Gatekeeper:
- Gravity zmniejszone z 4 na Pralce i 6 na Harasserze na 3
- I kilka dodatkowych statów, bo w notce z 18.04 był błąd:
· Projectile Speed 225
· Acceleration 100
· Max Speed 300
· Harasser Cone of Fire Min from 0.15 to 0.2

9. Walker:
- ANT, Sunderer, Phalanx, MBT i Lightningi zyskały większą odporność z 75 na 90.
- Harasser zyskał odporność z 70 na 80.

10. Chyba największa zmiana - oporność dla piechoty: Zamiast zwiększania się ogólnej odporności, teraz wyższe poziomy Nanoweave Armor oraz Flak Armor będą zapewniały dodatkową odporność od poszczególnych typów broni:

Nanoweave:
Rank 1: 20% redukcji obrażeń od pocisków piechoty
Rank 2: 20% redukcji obrażeń od ciężkich karabinów maszynowych
Rank 3: 20% redukcji obrażeń od karabinów zamontowanych na pojazdach naziemnych
Rank 4: 20% redukcji obrażeń od karabinów zamontowanych na pojazdach powietrznych
Rank 5: 20% redukcji obrażeń od anti-material rifle

Flak Armor:
Rank 1: 50% odporności na blast (dotyczy min ppiechotnych, granatów, broni piechoty z blastem: typu Lasher, czy też Archer)
Rank 2: 20% redukcji obrażeń od lekkich przeciwpancernych broni (light anti-vehicle weapon)
Rank 3: 20% redukcji obrażeń od wyrzutni rakiet
Rank 4: 20% redukcji obrażeń od dział pojazdów
Rank 5: 20% redukcji obrażeń od C4 i min przeciwpancernych

Halberd:
MBT: Damage z 500 na 600
Harasser:
- Damage z 400 na 600
- szybkość pocisku z 150 na 200
- Zabija na 2 hity, pomimo noszenia Flaka

NSX Yumi:
- Obrażenia z 150 na 167.
- Min. damage range z 65m na 90.
- Ammo Capacity z 230 na 210.
- Czas ponownego strzału z 150 ms na 250 ms.
- Opóźnienie strzału z 350 ms na 250 ms.

Nowe SMG - NSX Tengu

Vampire: regeneracja od killa z 100/125/150/200 na 175/200/250/325.

Safeguard: 5 ranga nie dodaje 10% odporności na obrażenia frontowe. Dodaje za to 20% odporności na noże.

Assimilate: 5 ranga zwraca 10% obecnego poziomu tarcz, a nie maksymalnego. Regeneracja tarcz z 65/70/80/100 na 120/140/165/200.

Heavy Assault Resist Shield: Redukcja obrażeń z 40% na 35%.


RE: Zmiany na PTSie - lazaaaa - 04-24-2017

(04-23-2017, 17:18)Uziriel2796 napisał(a):  ...

3. Wieżyczki inżyniera tracą odporność na wybuchy.

4. Wieżyczka AV:
- damage z 1335 na 700
- obrażenia od wybuchu z 500 na 250
- promień wybuchu z 0.35 na 0.5 metra
- Nie zabija już piechoty na 1 strzał

....
Chcą zabrać inżynierowi jego jedyna moc bojowa Sad ani na piechotę ani z wieżyczka nie będzie się nim dało grać bo przyjdzie vanu z tą laserowa dzida co się ładuje na 3 stopnie i po inżynierach. Co do AV to i tak trzeba mieć nos w monitorze żeby trafić tym piechotę a po zmianach z 5 min ppanc żeby zabić czołg. Pomijam fakt że Nc ma największą dziurę w swoim działku przeciw Piechocie i głowę inżyniera da się trafić bez problemu naprawdę z bardzo daleka