PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2
Delta - dyskusja - Wersja do druku

+- PL13 - Największy Polski Outfit PlanetSide 2 (http://pl13.com.pl)
+-- Dział: PL13 - SPRAWY WEWNĘTRZNE (http://pl13.com.pl/forum-32.html)
+--- Dział: Kompetetywna gra (http://pl13.com.pl/forum-114.html)
+---- Dział: Delta (http://pl13.com.pl/forum-107.html)
+---- Wątek: Delta - dyskusja (/thread-1732.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8


Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-06-2016

--- Wolna Dyskusja ---

Ten wątek zawiera wolną dyskusję między członkami delty i osobami zainteresowanymi. Znajdują się tu informacje, które nie wymagają utrwalenia. Temat jest czyszczony z zakończonych wątków. Ten wątek także pozwala na spam i inne czysto dyskusyjne rzeczy. Wszelkie informacje wymagające przetrwania będą eksportowane w inne wątki.


RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-06-2016

No dobrze, na razie miażdżącą przewagę w terminach ma czwartek wiec tak też odbywać się będzie póki co delta. Wiem jednak, że parę osób ma inne zdanie więc ustalimy to po najbliższej delcie.

Plany na deltę 08.09.2016 godzina 20:30

TL: DR na dole

Najbliższa delta(w ten czwartek przypominam ponownie) zacznie się o 20:30.
Jesteśmy w etapie pierwszym rozwoju Delty więc przede wszystkim skupimy się na zbudowaniu sprawnej kultury gry piechotą.
To na czym się skupimy na tej delcie:
- Opanowanie gry w fireteamach i ich ról
- Opanowanie roli każdej z klas, loadoutów i ich stylu gry
- lotniczy transport i jego zastosowanie
Jako cel obierzemy sobie kontynent bez samych zergów(czyli Esamir gdy wszystkie 3 ścieżki mają 48+). Będziemy dążyć do dużej plaćówki starając się przejąć wszystkie placówki do niej(preferowanie techplant). Dzięki temu powinnyśmy mieć dobrych przeciwników ale też opcje zmiany jak jakiś ogromny zerg na nas spadnie. Będziemy starać się operować bez maxów na tej sesji. Chce by wszyscy opanowali i przywyczaili się do swoich ról piechoty

Kluczowe elementy do zapamiętania:
Fireteamy:
- podzielimy się na dwa główne fireteamy o podobnej sile ognia i będę wydawał rozkazy per fireteam
- Na niektórych placówkach wydzielony będzie specjalny, mały fireteam do innych zadań
Loadout'y:
- Infitrator musi mieć spoterkę i bandolierę z granatami EMP
- Jeden medyk w squadzie musi mieć shield regenerator(czy jak on się nazywał). Wszyscy na bandolierze i revive granaty
Styl gry:
- Medycy w drugiej linii
- Infik przejmuje panele i wieżyczki na początku
- Eng stawia wieżyczkę by blokować chokepoint(np małe schody)
- każdy ma zapisaną jako ostatnią komendę /squad promoteme
Lotnictwo transportowe:
- każde galaxy powinno osłaniać desant czyli pilot +gunner na czas desantu, potem może być sam pilot, który gdzieś wyląduje i będzie ostrzeliwał
- będziemy starać się wykorzystywać valkirie i to bardziej bojowo
- każdy(nawet ty Kornyk wiec zbieraj te 1000 nanitów) musi opanować podstawy transportu powietrznego, absolutna konieczność w każdym sprawnym squadzie

Część treningowa
Będziemy siedzieć na Jaegerze. Ponieważ dopiero zaczynamy dlatego pierwsze co zrobimy to będzie pokazanie wam gdzie się znajdujemy.
Tak jak napisałem tutaj: http://pl13.com.pl/thread-1729.html, jednym z kryteriów jest by kazdy członek Delty ma walczyć na równi z dowódcą(czyli mną). Dlatego idziemy przetestować jak każdy sobie radzi. Wyglądać to będzie tak:
1) Logujemy się na Jaeger
2) Idziemy na Impact Site
3) Przy pokładzie spawnu pojazdów ustawiamy dwa sunderery przeciwnych frakcji
4) Rozpoczynamy tam pojedynki jeden na jeden waszymi ulubionymi postaciami używając broni NS

Każdy będzie miał 3 pojedynki lub wiecej jeśli osób będzie mało. Reszta obserwuje. Pojedynki będę nagrywał i potem opublikuje na yt byście widzieli jak to wyglądało z mojej perspetywy.
Teraz tak. Istnieją lepsi i gorsi gracze, musicie to zaakceptować, a ja nie jestem wcale słaby. Ale przede wszystkim te pojedynki mają wam pokazać gdzie stoicie i co należy poprawić. Nie będę tolerował żadnych durnych zachowań w stylu "jestem lepszy i ty jesteś strasznym nubem". Tylko konstruktywne uwagi, których też będę się starał udzielać. Ci którzy będą musieli się poprawić dostaną całą pomoc jaką będą w stanie przyjąć i postawię sobie za cel byście mieli szybki wzrost. Ci którzy nie będę mieli braków nie mają spoczywać na laurach bo szybko zobaczą, że reszta ich dogoni i przerośnie.
Wszystko co na tym treningu będzie.


Oprócz tego obecnie staram się skompilować wiedzę z przed lat na użytek delty(po co odkrywać koło na nowo?). Część z tych materiałów jest nieaktualna ale co smakowitsze kąski weźmie się, zrobi ich skompresowaną wersję i wrzuci do wymaganego kompedium wiedzy w delcie. Na razie to co znalazłem jest tutaj. Nie musicie tego czytać, tak tylko informuje, że się nie obijam:
http://pl13.com.pl/thread-1438.html
http://pl13.com.pl/thread-1398.html
http://pl13.com.pl/thread-1114.html
http://pl13.com.pl/thread-1115.html
http://pl13.com.pl/thread-693.html
http://pl13.com.pl/thread-636.html
http://pl13.com.pl/thread-638.html
http://pl13.com.pl/thread-556.html
http://pl13.com.pl/thread-1356.html

TL: DR dla leniwych
Najbliższa Delta: Czwartek godzina 20:30
Plan: Ćwiczenie fireteamów, ról poszczególnych klas oraz transportu powietrznego
Część treningowa: Ewaluacja skilla fpsowego


RE: Delta - dyskusja - Polegeist - 09-06-2016

ladacznica poczułem się jak ritard, bo byłem na wszystkich błękitnich pięściach, parszywych dwunastkach, na delcie każdego z 4 liderów, każdego typu operacach przy każdym liderze jaki był. Kupe czasu straconego jak na impact side dam się zruchać 1 vs 1 tak jak mnie zawsze ruchali lepsi gracze Sad ( w szczególności titamagotchi 1 vs 1 SAS-R kontra Ghost z quickscopa ).


RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-06-2016

To będzie pomiar skilla czysto fpsowego, celności i ruchu w pojedynkach i nie mówi on wcale o całości gracza. Jest mnóstwo innych rzeczy jeszcze, ruch na placówkach, taktyczne myślenie, pozycjonowanie itd. To b

Jeśli jutro przegrasz ze mną, ba, jeśli odczujesz, że robię coś co sprawia, że jest ci trudniej to znaczy, że masz coś do poprawy i tyle. O to w tym chodzi.

I ja zdecydowanie będę starał się wykorzystać wszystko co potrafię i korzystać z każdego waszego błędu czy złego zwyczaju Big Grin

Przyzwyczajajcie się bo TO jest właśnie Delta, będą kolejne tego typu wyzwania.


RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-09-2016

Dobra, jesteśmy po ostatnim spotkaniu Delty.

TL : DR na dole leniuchy


Co do podsumowania
Live: Operowaliśmy na Amerishu, starając się podbić trochę terenu dla NC.
Spotkaliśmy sporo problemów z którymi wolałbym się zmierzyć dopiero w drugiej fazie rozwoju delty dlatego nie chce się nad nimi mocno skupiać. Rzuciliśmy się na alert na głównym kontynencie, wiec i walki były duże. Operowaliśmy nieźle, bynajmniej nie perfekcyjnie ale nieźle. Były błędy i były dobre zagrania.

Jeśli chodzi o same działanie w fireteamach to wyszło dobrze. Sądzę, że większość dobrze rozumie o co chodzi wiec ten element można odfajkować

[v] Opanowanie fireteam'ów
[  ] Opanowanie wejść z granatami i szturmu jako takiego

Więc przechodzimy do kolejnego elementu na liście, czyli taktyczne pushe i wykorzystanie granatów. To jest akurat cięższy element, pierwsza edycja delty na tym połamała sobie zęby ale tym razem to zrobimy.
Na poczet tego ćwiczenia zmienimy układ drużyny nieco na bardziej... szturmowy.
2x LA
1x Infi
4x Med
5x HA

Co do loadoutów to w sposób oczywisty potrzeba nam granatów.
Wszyscy oprócz LA i Ha powinni mieć bandolierę.
LA powinni wyposażyć się we flashe.
HA - concussion grenades.
Infi - EMP
Med - revive grenade.

Taktyka będzie prosta na papierze ale trudna w egzekucji. Mianowicie ustawiamy się przy odpowiednich otworach(czy to drzwiowych czy okiennych zależnie od placówki) Rzucamy granaty, czekamy chwilę i wchodzimy korzystając z paraliżu przeciwnika.

Dokładnie krok po kroku będzie wyglądać to tak:
1) Dwa fireteamy ustawiają się do szturmu
2) LA ustawiają się od okien/dachu/cokolwiek co daje flankę
3) Infik rzuca granat emp tak by porazić największą grupę obrońców
4) HA i LA rzucają granaty. Infik rzuca drugi granat
5) HA i LA zaczynają szutrm(LA kąsają jak to LA, HA szturmują). Medycy rzucają od razu za nimi revive(2, nie 4 od razu Big Grin)
6) Medycy wchodzą jako drudzy.
7) ...
8) profit

To tyle, dlatego całą sesję poświęcimy wynajdowaniu walk by to przećwiczyć. Będzie sporo dropów i sporo redeploy'ów.
Jak to opanujemy to dodamy to do listy naszych taktyk używanych na delcie.

Część treningowa:
Na treningu każdy obecny otrzymał okazję by przetestować swoje możliwości w sferze skilla czysto fpsowego. Ogólna mogę powiedzieć, że jestem zaskoczony bo trochę się spodziewałem, że wszyscy będziecie ssali i będe musiał zaczynać od pokazywania czym odróżnić lewy przycisk myszy od prawego. Byliście znośni, nawet jest lepiej niż się spodziewałem i najwyżej brakuje  ludziom paru treningów i kilka lekcji. Co jest niezłe bo tak jak mówiłem jest to jedno z kryterów rozwoju Delty.

Filmik z tej próby powinienem zmontować na dniach byście mogli zobaczyć moją perspektywę oraz zobaczyć jak to wszystko wyglądało od kuchni.

Co do sposób treningów to oferuje swoją osobę jako pomoc w tej kwestii i proszę, nie krępujcie się zapytać bo nie ma w tym nic złego. 
Dodatkowo mogę załatwić konta na Jaeger(z około 2 dniowym wyprzedzeniem) jeśli chcecie poćwiczyć parami lub więcej.
I na dokładkę jest jeszcze Public pickup który został wskrzeszony i link do jego opisu macie tutaj: https://www.reddit.com/r/PS2Cobalt/comments/51x8ao/psb_public_pickups_10pm_cest9pm_bst/
Odbywa się on w piątki i o ile dobrze pamiętam na forum tez o nim pisałem... jest tutaj : http://pl13.com.pl/thread-1489.html?highlight=pickup

Kolejny trening będzie już traktował o sztuce poruszania się po placówkach co i na co zwracać uwagę. Bedzie inspirowany lekcjami Puszkina które prowadzić jakiś czas temu. Będzie dużo krótszy od poprzedniego, powinien trwać jakieś 15 min więc będzie czas na inne rzeczy jeśli ktoś będzie miał pytania. To tyle


TL : DR

Następna delta będzie skupiała się na używaniu granatów w squadzie.
Na teningowej cześci będziemy ćwiczyć poruszanie się po placówkach.


PS: Zaczne powoli rozmawiać z innymi outfitami na temat współpracy ponieważ wczorajszy trening pozytywnie mnie zaskoczył. Sądzę, że pierwszy etap rozwoju delty naprawdę szybko mamy szanse zakonczyć.


Jak zwykle, jeśli macie jakieś opinie, przemyślenia to piszcie, od tego ten temat jest


RE: Delta - dyskusja - DaimonTheFrey - 09-10-2016

Ja mam pytanie, morze mondre morze gupie nie wiem Sadistic

Skoro ustalamy, że HA szturmują punkt, a medycy od razu rzucają revive'y, to może wzięlibyśmy jednego albo dwóch engich, którzy wrzucaliby heavy'kom na plecy sticky grenade, a oni następnie wbiegaliby między tłum wrogów? Big Grin Testowaliśmy to z Nogą, tyle że przez teleporter na Biolabie, i działało wyśmienicie, a w tym przypadku HA od razu dostałby revive i mógłby już normalnie napierniczać z broni głównej. Wiadomo, że nie każdemu by sie dało tego sticky przylepić, ale jakby nawet jeden Heavy wbiegł tak przed resztą i zdjął ze 3 osoby, to już jest worth it.

Oprócz tego Engi może wziąć Gauss Compact i przy okazji wstrzelić tam smoke'a, żeby dodatkowo zdezorientować wroga (zwłaszcza, że póki co występuje ten durny bug z tarczą Heavika, więc i tak najlepiej jest nosić HS/NV)


RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-12-2016

nie ma ich jeszcze, myślę, że najwcześniej pojawią się we wtorek bo miałem ciężki weekend i nie miałem czasu. Chciałem władować je raw ale okazało się, że yt przerywa połączenie po 10 gb z jakiegoś powodu u mnie. Więc musze je obrobić i wysłac osobno, a to wymaga pracy i czasu Big Grin


@Daimon
hmmm... tak masz racje, to brzmi głupio. Ale nie znaczy, że to zignorujemy. Delta ma być oczywiście profesjonalnym elitarnym squadem ale nie znaczy, ze nie może mieć w zasięgu też derpowych i niestandardowych ataków. Użycie dymu to dobry przykład.

Najpierw taka uwaga: To prawda, że rzucamy granaty revive tak na wyrost ale to nie dlatego, że HA mają umrzeć i tyle. To dlatego, że spodziewamy się, że wróg może kogoś zabić i podczas szturmu każda sekunda jest na wagę złota. Dlatego jak ktoś padnie, to medyk nie traci czasu by rzucić revive'a tylko moze dalej strzelać bo ten revive już się tam toczy i wybuchnie po ~2 sekundach. O to w tym chodzi. Pełna profeska i wszystko zabezpieczone na 3 razy.

Wracając...
Teraz, żeby ta akcja miała szansę to musimy na najbliższej sesji treningowej sprawdzić jak sprawnie i gdzie dobiegnie osoba z takim granatem. Bo to grwarantowana śmierć więc musi móc wejść jak najdalej. Oprócz tego lepiej byłoby to zrobić z infikami. Teraz mają tyle samo życia i trudniej ich trafić.... i skoro już ma to być samobójcza akcja to lepiej by infiki wchodziły, rozstawiały miny i wtedy reszta squadu wchodzi w cały splendorze...

Więc nie mówię nie, ale zdecydowanie najpierw trzeba przetestować i raczej będzie to derp taktyka... ale taktyka Tongue


PS
Dla tych którzy myślą, że jestem nadęty i stawiam nierealne wymagania. Oto nagranie z ostatniego public pickupu na którym dostaje ostry wpierdziel. Taki... no... wpierdziel. Polecam pójść na taki event bo naprawdę dobrze tam grają






RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-13-2016

Proszę. Oto playlista ze wszystkimi walkami. Niepubliczna ale nie będę ukrywał wszystkiego przed wszystkimi bo nie ma po co.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLaW2KrMZ4y9lBOUz47FxlxxlG80Lnd85H


RE: Delta - dyskusja - MichalCe - 09-13-2016

Był to mój pierwszy pojedynek tego typu i dopiero później zdałem sobie sprawę, że ustala się wyposarzenie przed walką. To powinno tłumaczyć spoterkę i EMP.

Moja uwaga do Twojego ustawienia: moim zdaniem NS-ka SMG tylko z iron sightem. Z tego co sprawdziłem na VRT to wszystkie kolimatory NS więcej przeszkadzają (behindelephant) niż pomagają. Czasu jest zawsze tylko na strzał z biodra, który notabene z laserem jest wystarczająco celny do ~30m. Zauważ, że sam nie podniosłeś broni na bark ani razu.

Wyjątkiem jest tylko HS/NV, który mimo, że 1x to i tak na nocne strzelanie jest lepszy niż każdy x2+ z oczywistych przyczyn.

Teoretycznie NS wśród SMG jest najlepsza na dystans, powtórze wśród SMG.
W praktyce na dystansię SMG jest nie używany. Nigdy.


P.S. Kolejna sprawa to granaty. Myślę, że będziemy musieli się nauczyć synchronizować wrzucanie granatów chociażby prostą wylicznką. 1 Gotów. 2 Gotów itd.


RE: Delta - dyskusja - Pasterz - 09-13-2016

Dosyć świeży i bardzo przyzwoity film dotyczący szturmu/przełamania obrony punktu z wykorzystaniem granatów Wink :




Jeżeli ktoś oberwie wszystkimi granatami to niewiele mu pozostaje do roboty Wink


RE: Delta - dyskusja - DaimonTheFrey - 09-14-2016

Dobre Pasterz Big Grin
Jakbym ja czymś takim oberwał to by mi się dodatkowo gra wyłączyła Sadistic


RE: Delta - dyskusja - DaimonTheFrey - 09-15-2016

W trakcie dzisiejszej Delty xD

[Obrazek: aTsFvC8.png]


RE: Delta - dyskusja - Kornyk - 09-15-2016

Dla geja Smile
http://www.tinypic.pl/8zevuf1f35h0


RE: Delta - dyskusja - Polegeist - 09-15-2016

o Kornyk, dzięki, bo ja zawsze zapominam przypomnieć Rachitynowi by odpalił xD Jedyny jesteś co pamiętasz xD


RE: Delta - dyskusja - MichalCe - 09-17-2016

K/D o.4.


Szachy ladacznica a nie planetside.


RE: Delta - dyskusja - RachitynowyJoe - 09-19-2016

Witam, przejdźmy więc do podsumowania.

TL: DR na dole

Live:
Tak jak wspominałem, staraliśmy się położyć nacisk na użycie granatów.
Walki:
- Acan Northern Barracks (przegrana) - dobra, to była pierwsza akcja, która od razu unaoczniła minus całego założenia jakie poczyniliśmy. Mianowicie świat nie jest idealny i bez rozpoznania ani rusz. Jeden z fireteamów zrzucił się na główne siły wroga i został wybity za to drugi wszedł ale nie wytrzymał presji populacji. Tutaj już urodziły się moje wnioski na temat totalnie błędnego podejścia do szturmu z granatami jakie mam, co zostanie opisane poniżej
- Walka o Broken Vale Garrison (przegrana) - tak walka to była naprawdę dobra walka. Przegraliśmy, to fakt, ale zrobiliśmy to z klasą, nieustępliwością i naprawdę było to dobrze zoorganizowane. Szczerze mówiąc nie wiem co się stało tam. Walczyliśmy z 3krotnie liczniejszym przeciwnikiem, nie mieliśmy spawnów, wrogie galaxy i valkirie wisiały nam nad głowami, a i tak punkt odbili w ostatnich sekundach. Nasi przeciwnicy to też nieogary jakieś nie były, było to DVIC i paru RMIS(przynajmniej na filmiku mam takich ludzi). Nawet jednak jeśli liczyć, że kompletne randomy to naprawdę dobra robota. Dla tekich akcji deltę organizuje. I to mimo iż przegraliśmy, ale w pieknym stylu. Nawet przeciwnicy to docenili.
- Nason Defiance (przegrana) - Tutaj właściwie podjąłem decyzje by odpocząć i odbić placówkę. Błędem było rozdzielanie squadu i znowu - bez rozpoznania. Odbiliśmy jeden punkt ale ostatecznie straciliśmy placówkę.
- Woodman ASE Labs(wygrana) - To była kolejna dobra akcja, własciwie jak w zegarku. Mieliśmy pełną kontrolę nad walką, mieliśmy teren, szybkie spawny, słowem wszystko. Akcja podręcznikowa ale też nie oszukujmy się, przeciwnik nie ograniał i robiliśmy z nim co chcieliśmy.
- Bravata PMC compound(przegrana) - Ta walka była duża. Bardzo duża. Ostatecznie walczyły tam siły okło 50 graczy po każdej stronie. Skupiliśmy się na utrzymaniu gorącego punktu i go trzymaliśmy. Pokusiłem się by rozdzielić squad i wtedy straciliśmy ostatni punkt i nie starczyło czasu na odbicie reszty. Ale walka, pozycjonowanie było dobre. Można było zrobić więcej o czym pod koniec.
- Mossridge Command Center(wygrana) - no tu to trochę derpiliśmy z shotgunami. Przeciwnik był zamknięty w garażu szybko i w sumie to było trochę takie mordowanie powoli. Dla mnie nudna i mało ekscytująca walka.
- + parę pomniejszych szybkich czyszczeń na placówkach, które nie były istotne

Wnioski:
- przede wszystkim główny punkt granaty. Zupełnie cały plan, który miałem w głowie okazał się kompletnie nieżyciowy. Od pierwszej akcji było wiadomo, ze to cale zbieranie sie nie ma sensu i tylko wszystko komplikuje. Po prostu nie da się tego zgrać na dynamicznym polu walki. To był błąd u podstaw. Ale bynajmniej nie rezygnujemy z tego. Wymaga to jednak zupełnie innego podejścia.
Przede wszystkim nie możemy wszystkiego synchronizować i tyle. To HA wyznaczają kiedy rzucą granat concussion, LA flashe czy infik EMP. To jest coś co musimy wytrenować i tyle. Koncepcja by oba fireteamy się synchronizowała była szczytna ale też nieżyciowa. Dlatego to będziemy ćwiczyć. Używanie granatów tak by cały twój team był w stanie z niego skorzystać. Wyczuwanie momentu bardziej niż jakieś odliczanki.
Dlatego ważne: Poćwiczcie te specjalne granaty sobie na live, zobaczcie jak się je rzuca, gdzie je rzucać oraz starajcie się komunikować to reszcie. To jest baza którą musimy zrobić.
- bardzo ładnie wychodzi nam granie fireteamami. Naprawdę mi się to podoba. Będziemy to trzaskać dalej ale praktycznie w każdej chwili możemy rozdzielić sobie oddział i robić różne działania i się ludzie praktycznie nie gubią. Pięknie.
- za bardzo tryhardowaliśmy na tej sesji. Mamy więcej bitew przegranych niż wygranych jak tak policzyłem. Ale, o dziwo, wydaje mi się, że było zaje...dobrze. Chodzi mi o to, że jechaliśmy w naprawdę ciężkie walki. Mnie się podobało bo robiliśmy robotę nawet jak przegrywaliśmy ale chcę usłyszeć czy wam to nie przeszkadza. Bo jakby tu nie spojrzeć placówki zabrane no i ginęliśmy. Ja doceniam styl w jakim to zrobiliśmy ale wiem, że nie każdy ma te same gusta. Więc wyraźcie swoją opinię i ja zmienię nawyki wedle waszych słów.
- wiele walk moglibyśmy wygrać gdybyśmy używali czegoś więcej niż piechoty. Ale zapewniam was, to jest pierwsze stadium i chce grać głównie piechotą by dobrze ją ćwiczyć. Mnie też denerwuje taka sztuka dla sztuki ale tak sobie postanowiliśmy Big Grin


Dobrze, jeśli chodzi o kolejny czwartek to poświęcimy go w dużej mierze na grze normalnej by odpocząć od eksperymentów nieco i ugruntować sobie synchronizację pushu z granatami, zrzuty z valkirii i grę fireteami.
Jedyne eksperymenty jakie zrobimy to jednostkowe sprawdzenie żywych bomb i używanie granatów dymnych(choć nie za dużo bo nie chcę za bardzo przyspieszać tego wszystkiego)



Ale dobra, bnajważniejsze chciałbym byście mi powiedzieli swobodną opinię na temat delty. Były już jej 3 spotkania, niby mało ale dość by wiedzieć jak wam się mniej więcej podoba. Chodzi mi o wolne wrażenie, nie jakąś formalną ankietę. Co wam nie odpowiada, co was denerwuje albo co się podoba. Jak wam się podoba poziom delty? Co byście widzieli inaczej?

Ja póki co jestem usatysfakcjonowany. Jest spadek zainteresowania, ale to całkowicie normalne, bo najpierw delta była świeża, teraz już nie ale nie jest on duży. Walka o broken vale garrison była dokładnie taka jaką chciałbym od delty mimo iż paradoksalnie ją przegraliśmy. Ale była naprawdę niezła. Ale wiem też, że jest sporo rzeczy do poprawienia ale ludzie mają inicjatywę. To tyle na razie.

TL: DR

 - Broken Vale - najlepsza walka jaka była, mimo iż przegraliśmy ją
 - Granaty do zmiany - zbyt nieżyciowa procedura, musimy być z nimi bardziej elastyczni i polegać na wyczuciu graczy


RE: Delta - dyskusja - Uziriel2796 - 09-19-2016

Moja opinia nt. Granatów: pomysł synchronizacji jest dobry, tyle że nigdy nie mieliśmy wszystkich ludzi do rzucania, bo np. Medycy próbowali utrzymać valkirie albo kogoś wyrzuciło 200 m. od squadu. Dlatego co byś powiedział na to, by następnym razem biegać w 3 grupach zamiast 2. Każda grupa mogłaby ćwiczyć we własnym zakresie, gdyby im to odpowiadało. Dajmy na to heavy, medyk, lajt/infi/inż, i ktoś kto wie o co chodzi i ewentualne zwracał uwagę, czy granat wszedł.


RE: Delta - dyskusja - DaimonTheFrey - 09-19-2016

Póki co gra się świetnie, chce się przychodzić na tę operację.
Co do kwestii squadu - zgadzam się z Uzim, 3 grupy to fajny pomysł, bo czasami 6 osób do jednej czynności to za dużo i robi się niepotrzebny tłum. A, no i przypominam Ci Rachityn - wypada jednak mieć chociaż jednego inżyniera. Nawiązuję tu do akcji, gdzie przedarliśmy się kordon przez TR, zaczęliśmy rakietami niszczyć Sundka i zabrakło ammo Epic Smilie


RE: Delta - dyskusja - Kornyk - 09-19-2016

Szturm z granatami w zależności od sytuacji.
Jeśli atakuemy randomowy zerg to nie ma szans na synchronizację, bo zawsze jakieś randomy wylecą z budynku, albo wylezą gdzieś z pod kamienia i trzeba ich wpierw ubić.
Natomiast przy ataku na zorganizowaną grupę/outfit jak najbardziej można synchronizować.


RE: Delta - dyskusja - Uziriel2796 - 09-19-2016

Ja tak tylko, bo na 100 % łatwiej jest coś zrobić w mniejszym gronie, niż w 12. I nie trzeba angażować dowódcy